عرض مشاركة واحدة
قديم 10-07-2009, 03:53 PM   #1512
(( كبير هدافي مجموعة البورصة المصرية ))
محلل فنى وخبير باسواق المال
وعضو الجمعية المصرية للمحللين الفنيين
 
الصورة الرمزية وليد هلال
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-07-2009 الساعة : 03:53 PM
افتراضي

فى المثل بيقول لك .....................
طمعنجى بناله بيت ............ فلسنجى سكن له فيه
اتعجب على اسهم صعدت بسرعة الصاروخ وفى اوقات قياسية
وناس كسبانة بالهبل ومحتفظة !!!!!!!!لا وناس تانية مش بيحلى لها الشرا غير من فوووووووووق ...........
شايف اليوم اسهم تتهاوى وخساير فادحة , طب الى معاه الاسهم دى قلبه اية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسهم على سبيل المثال عملت الى عليها وذيادة .........المجموعة المصرية والمجموعة العقارية والعالمية والقاهرة استثمار واسكندرية الوطنية وعبر المحيطات والنصر حاصلات ووادى كوم امبو والجيزة و .................. العديد
اسهم انتفخت نفخ غير عادى وكان لازم لها تصحيح
المهم الان هو ادارة المحفظة بطريقة واعية ومتوازنة
السوق فنى ................ لازال فوق مستويات الدعم ووقف الخسارة
اتوقع تبديل المراكز بين هذه البالونات وبين الاسهم التقيلة او حتى المضاربات التى لم تحقق مستهدفاتها ..............
نقول لاصحاب هذه الاسهم ............ السوق حايديكم فرصة للخروج فلا تترددوااااااا ........
نقول لمن معه سيولة هناك فرصا ولا اروع للشراء لكن المرة دى حانشترى اسهما قوية ( اسكان - بنوك - شحن ) او اسهم مضاربية لم تاخد حظها فى الصعود
لازم نكون مرنين مع متطلبات السوق وورا الميكر اينما وجد

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع


للتواصل معنا .................. ولتصلك نصائحنا ......... وتوصياتنا
سجل نفسك معنا على الياهو ...................
وتابعنا على الفيس بوك ..........
[email protected]



سهــــــــــــم الفقـــــــــــراء
http://www.tvquran.com/Fares.htm

وليد هلال غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس