قديم 10-11-2009, 04:52 AM   #1876
قلـم ساخــر جـدًا
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-11-2009 الساعة : 04:52 AM

فجر الاحد 11 /10/2009 سعت 350
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

دايما كدة مش بيعذبنا غير الحاجة اللي بنحبها ... وفي النقطة دي بالذات البورصة عاملة زي الدنيا
إذا اقبلت باض الحمام علي الوتد ..... وإذا ادبرت بال الحمار علي الاسد

والله حكمة بليغة دايما بتلفت نظري لما اشوف حاجة مش منطقية .... خلينا في البورصة اللي عاملة زي الهيروين في إدمانها
بيقولون وما اكثر ما يقولون ومن يقولون ان البورصة اليوم الاحد والاثنين وإحتمال الثلاثاء هاتأكلنا بط ووز وحمام وكافيار وإستاكوزا وكل ما لذ وطاب
ويومي الاربعاء والخميس وخصوصا الخميس اللي أكلناه بط بط هاتطلعة علينا وز وز ... والله المصريين دول عليهم حكم .. درر
انا بحب اوي اتابع كل فترة سهم او اتنين لملئ الفراغ .. من كثرة الوقت اللي الواحد مش عارف يعمل بية اية
بس دايما الحنين بيشدني ناحية ايجيترانس يمكن علشان عملت تريدة حلوة فية الاسبوع اللي فات وعندي امل اكررها تاني ...يمكن ... بس نفسي المرة دي اركز الفرجة علي سهم من بتوع المؤشر علشان لو حصل والبورصة فرحتنا الاحد والاتنين واحتمال الثلاثاء فتبقي فرصة اشوف اوراسكوم تليكوم ... يا ريتني كنت محلل فني علشان اقول رأيئ .. بس للاسف انا باتفرج واستفيد واسمع اللي بيتقال علشان افهم.......خخخخخ
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=337362
صباح الخير .. نفسي انام ساعتين احسن خلاص فوتت وخرفت من قلة النوم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

محمدسالم5 غير متواجد حالياً