عرض مشاركة واحدة
قديم 10-12-2009, 03:19 PM   #2388
عضو ذهبــــي
 
الصورة الرمزية ايوب مصر
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-12-2009 الساعة : 03:19 PM
افتراضي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوياسين مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يعنى هو السوق المحللين بتقعد تهلهل ولما السوق يقع مفيش حد فيهم يعبرنا ويقولوا احنا نعمل ايه

اخى الفاضل بلاش الخساره تخليك تنسى ان هما دول بردوه المحلليلين الى ياما كسبونا كلنا كتير و صانع السوق بيبهدل فى الكل والكلام ده كل المحللين حزروا منه

كتير الصبر وان شاء الله ربنا هيعوضنا خير وعلى رأى المثل ياما دقت على الراس طبول ربنا يعوضك ويعوضنا كلنا خير كلها ايام ان شاء الله وهتتعدل

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

صلوا على محمد اشرف الخلق اجمعين
http://quran.muslim-web.com/sura.htm?aya=002&
القرآن الكريم صوت وصوره وتفسير



ايوب مصر غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس