قديم 10-13-2009, 07:03 AM   #119
مراقب عام ودعم فني
كاتب الموضوع : جنات محمد المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-13-2009 الساعة : 07:03 AM

[quote=جنات محمد;339805]
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الدكتور مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
برجاء من العضوة التوضيح
ما المقصود بالمشاكل مع الادارة والوارد بكلامها
[/هقول لحضرتك التوضيح .ادارة المنتدى من اول ماشاركت وهى بتعارضنى فى الاول كانت بتقول بتعملى دعاية بعدين اكتبى فى موضوع واحد عشان تشتت الاعضاء ماشى وانا مكنتش عارفة اعمل باب اصلا يعنى مش متعمدة معارضة قوانين المنتدى وبعدين قامت ادارة المنتدى مشكورة بعمل باب ليا وشكرتها .وبعت لادارة المنتدى اسال عن طريق عرض المواضيع الخاصة بى فى المنتدى من الاحدث للاقدم كان الرد بان تاكدى ان كل الاعضاء هيشوفو مشاركتك ودة طبعا مفدنيش لحد لما عضوة اسمة اشرف جلال مشكور قالى على طريقة عرض المواضيع وشكرتة فى النقاش المفتوح,لقيت mr borsaبيرد عبليا بيقول انتى متاكدة بردك دة مش عاوزة تعملى مشاكل مع الادارة؟طب انا عاوزة رأى حضرتك انا لما اشكر عضو هل كدة بعمل مشاكل مع الادارة؟مع كل احترامى وتقديرى ليها

هو مش الموضوع ده كان خلص ولا لسه مفتوح ؟

هقول لحضرتك معلومة بعيدا عن كلللللل الكلام السابق

طريقة عرض المواضيع اللى عند حضرتك دلوقتى ومشاهدتك للمشاركات الجديدة فى الأول ثم بعدها الأقدم دى شغالة عند اللى بيعمل طريقة العرض زى ما أستاذ أشرف شرحلك

بمعنى إنها بترجع للعضو نفسه

يعنى لو أنا عامل طريقة العرض العادية يبقى هشوف مشاركاتك الجديدة آآآآآآآآآآخر الباب الخاص بحضرتك

أتمنى تكونى عرفتى ردك إستفزنى فإيه ؟ ؟ ؟

وعامة حمدلله على سلامتك ومرحب بعودتك مرة أخرى وربنا يوفقك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

Mr Borsa غير متواجد حالياً