قديم 10-13-2009, 10:19 AM   #2442
كاتب مميز وعضو جمعية ما شربتش من نيلها mmm

الصورة الرمزية أبو رفيدة
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-13-2009 الساعة : 10:19 AM

[quote]يسلام ياولاد لو كل واحد بكره اخذ اجازه وريح اعصابه...وبلها بورصه يومين ولا ثلاثه وحتشوفوا اه الا حيصل ...بس احنا نكون رجاله ونعملها نقف مره واحده ايد واحده ضد الظلم والظلمه...والله مش ممكن يتحملوا ساعه واحده بقول ساعه واحده اضرب عام عن البورصه لمدة يوم وحنشوف والله والله ساعه واحدة وحتشوفوا النتيجة بس انتم اعملوها ومتخفوش.... انا بنشتغل بفلسنا... وبنشغلهم عدنا كلهم وبقول باعلي صوتي كلهم مرتابتهم وسرقاتهم وبدالتهم والخ الخ الخ الخ حتي سيارتهم الفارهة والتي يذهب بها اولادهم ونسائهم لمدارس والفسح...وكل اموالهم من عرقنا احنا احنا الابندفع العملات والسرقات.....
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=340786
نفس نبقي رجاله مرة واحدة في عمرنا ونعملها....

طيب انا حفكركم بحاجه حصلت ذي ده...فاكرين لم الجزارين رفعوا اسعار اللحوم...في سيدة فاضلة وهي الان وزيرة السيدة مشيرة خطاب... وفي بقعة اهلها اعنياء وعندهم استعداد لشراء اللحمة باكثر من 100 جنيه....السيدة الفاضلة دعت الجميع كل الستات الي قطع اللحوم...الجزارين ارتعبوا ومن يومها وحتي الان والله والله حتي الان يعملون لهم كل حساب....

ياعالم يابشر ياناس ياخوانا ياهو....انتم اصحاب القرار ارجوكم مرة واحدة في العمر ويحصل الا يحصل ...بللها بورصه يوم او يومان ...طيب ساعه....شوفوا المحامين لم بيعملوا اضراب اه الابيحصل في المحاكم....شوفوا القضاء وكل دول موظفين لدي الدوله....واحنا الابنعمل بفلوسنا مش احرار ولا اصحاب قرار....اعملوا فينا الاانتوا عايزينو ياماجد ويااحمد....افرحو واسعدوا انتم لقيتوا الناس ده لقمه سهله ومبلوعه ابلعوها....ياناس ...الرحمة بانفسنا ...بلها حتي كتابه ... [/quote]

رساله من منتدى اخر

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

تشغيل الفلاش من هنا
تستطيع أن ترى الصورة بحجمها الطبيعي بعد الضغط عليها
القرآن الكريم

البحث في الحديث

أبو رفيدة غير متواجد حالياً