قديم 10-13-2009, 02:20 PM   #2681
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-13-2009 الساعة : 02:20 PM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
_
استاذ/ محمد سالم صانع الأمل وراسم ضحكة الصفاء ربنا يباركله عمال يفك علينا اهو ومخلينى مش عارف اقعد على المكتب من كتر الضحك
+
والريس حمدى الكمبوتر قارفه من امبارح واخر مرة اتكلمت معاه كان بيشكي
______
ابو رفيده ربنا يخليه هيقوم يصلى ركعتين ويتحسبن على كابتن ماجد واعوانه

بصراحة مش عارف اقول ايه ... هو ده الكلام وبلاش ... متابع معانا صح ...

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد هلال مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
لما تشوف الحرامى وهو بيسرقك ..................
اعمل نفسك مش واخد بالك
لغاية ما يخلص وبعدين صرخ
انما لو صرخت وهو لسة بيسرق حايظرفك بال........ على طول
حد فهم حاجة !!!!!!!!!!!!!!!!

ايوه كده أ / وليد هلال روح الجمعية بتاعتنا ابتدت تظهر عليك ... وربنا إن شاء يعديها على خير ...
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

وانا مقدرش على زعلك ابدا بس السوق مخلينى مش عارف اخد نفسى وانا اللى متسجل عندى فوق ال 30 فرد غير المستجدين
وكمان انا بعتلك على الياهو مع باقى الأعضاء اللى متسجلينى عندى
واللى عايز يسجل معايا تانى : اميلى

***********@yahoo.com

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً