قديم 10-14-2009, 01:34 PM   #3010
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-14-2009 الساعة : 01:34 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايوب مصر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا نفسى مره تطلعلى مشاركه كنت بتكلم فيها باسلوب حد انا لما كنت حضرتك والاخوه بتتكلموا هن الجمعيه ومش الجمعيه ولقيت الكلام ابتدى ياخود شكل كبير والتهريج ذاد اوى قلت من فضلكم يا جماعه مش عارفين نتابع الاخوه المحللين وانتى نفسك اعتزرت عن الكلام ده بالرغم من انك كنت من المشاركين فى هذه المهزله وكل الاخوه الاعضاء اعترضوا على الكلام ده .... ده مره والمره التانيه لقيت بعض الاعضاء ابتدوا يدوا توصيات فى المنتدى ببعض الاسهم كتبت من فضلكم التوصيات للساده المحلليلن فقط منعا للبلبه ودلوقتى تانى بعض الاخوه الاعضاء بيعلم الناس اذاى تدير محفظتها هو ده ينفع انا عايز تطلعلى مره واحده اسلوب حاد فى اى مشاركه وعلى العموم انا لو غلط هعتزر لكن انا من الناس الى داخله المنتدى وتعلم تماما انه منتدى محترم ولا انا ولا غيرى هيسمح باى غلط ......

انا أسف بس حضرتك تقصد بأيه مهزلة ومش هنتكلم فى أسلوب حضرتك اللى بجد ناس كتير زعلانه منه بس يعنى ايه مهزلة وياريت حضرتك تشرفنا فى باب ماشربتش من نيلها نتكلم فيه فى موضوع المهزلة اللى احنا بنعملها لحضرتك واعضاء المنتدي عشان ما نسبش الجلسة ونرد على حضرتك وتبقى مهزلة فعلا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

احمد مبروك غير متواجد حالياً