قديم 10-14-2009, 01:54 PM   #3027
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-14-2009 الساعة : 01:54 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايوب مصر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا استذنا الفضل صفحت المنتدى جاء عليها وقت كنت تدور فيها كلها تلاقيها عن جمعيه للخسرانيين على ما اعتقد وكنت تفضل تدور على رد الاخوه المحللين فى كل الصفحات لما تلاقيه واعترضت انا وغيرى على هذا الكلام وقولت للجميع من فضلكم لو سمحتم عايزين نشتغل فين الغلط ..... حضرتك واحد من الناس افتكرتنى بتكلم عليك فى وقت من الاوقات ورديت فى نفس اللحظه وقولتلك اقسم بالله انا لا اقصدك على الاطلاق ورديت عليا قولت انى معى حق فى الى كتبته فيين الاسلوب الحاد ومين الى يزعل من الصح وشكرا

احتراما لحرية الأشخاص الأخرين انهم يتابعوا الجلسة وكلام الأساتذة المحللين مش هقدر ارد عليك دلوقتى لو عايز تعرف الناس زعلانة منك فى ايه ونتناقش من غير ما نأذى حد أو نخسره ياريت تشرفنا فى بابنا واوعدك انى هقولك تحفضاتى على اسلوبك ومن غير تجريح وياريت تتقبل النقض زى ما احنا تقبلناه وما تزعلش نفسك وروق وكلنا فى الهوا سوا وحلوة منك جمعيةالخسرانين دى بس صدقنى احنا كسبنا كتير بكلامنا سوا اللى حضرتك شايفه مهزلة وياريت بعد اذنك احتراما للاخرين عدم الرد الأن ونتكلم بعد الجلسة واشكرك على سعة صدرك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

احمد مبروك غير متواجد حالياً