الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-15-2009, 12:54 AM   #35
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-15-2009 الساعة : 12:54 AM

[center]
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أ
بسم الله الرحمن الرحيم
خوانى وأحبابى أعضاء المنتدي الكرام
تحية طيبة معطرة بأحلى كلمات الحب لكل أعضاء المنتدى الكرام , المنتدي اللى فعلا كلنا دخلناه عشان ندور على المعلومة عشان اللى كسبان يزيد أرباحه والخسران يعوضها ومع تألق السادة المحللين بالمنتدي وأثباتهم مدى حرصهم على مصلحة أعضاء المنتدي لاقينا كلنا الأحساس ده بيزيد جوانا وبدأت تربطنا ببعض أحاسيس ومشاعر جميلة وكل يوم كان بيزيد أرتباطنا ببعض وكتير بنحب نهزر او نخرج همومنا وقت جلسة التداول وده كان بيشتت ناس كتير عن المتابعة عشان كده انا حبيت أفتح الباب ده عشان كلنا نجتمع فيه يوميا نتكلم فى اى موضوع عام بعيدا عن ضغوط البورصة ونريح أعصابنا شوية هنحكى فى كلام مضايقنا وكمان هنقول كل اللى بيفرحنا بس هنا هنكون براحتنا يعنى هنكون هنا عشان احنا حابين نكون مع بعض هنكتب قصص بتقابلنا فى الشارع يوميا هنقول مواقف حصلتلنا هنتكلم عن حياتنا واللى بيجرى فيها وأحلى نكت هتلاقيها حبيت أعمل باب يلم أسرة المنتدي نقضى فى سوا وقت جميل

باب بورصة ايجيبت كافيه باب الأصحاب والأحباب
أتمنى الفكرة تعجبكم وحابب تثبيت الباب عشان المنتدي مابقاش شغل وبورصة ومعلومة وبس لآ بجد بقا فى مشاعر أجمل بكتير من أى حاجة تانية يارب الفكرة تعجبكم ومستنى ردود أفعالكم وتجاوبكم معايا وأنتظروا أول موقف حابب أتكلم فيه ولكم منى أجمل تحية وسلام والمشاريب كلها عليا .
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
[/center
]

أولا الموضوع جميل وكلنا وانا أولهم هادخل افطر واتغدى واتعشى معاكم هنا

بس طبعا انا بفطر 50 سهم تليكوم وبتغدى 100 سهم انشاء وبتعشى عشاء خفيف علشان الرجيم يعنى من10 -20 سهم مضاربات حسب الموجه

وربنا يوفقك ويقدرك على لم شمل المنتدى كله هنا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أشكو إلى الله كما قد شـكــــا أولاد يعقوب إلى يوســــــف
قد مسني الضر وأنت الــذي تعلم حالي وترى موقفـــــي
بضاعتي المزجاة محتـــــاجــــة إلى سماح من كريم وفـــــي
فقد أتى المسكين مستمطـراً جودك فارحم ذله واعطـــــف
فأوفي كيلي وتصدق علـــــى هذا المقل البائس الأضعــف

MOHAMED3000 غير متواجد حالياً