الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-15-2009, 06:20 AM   #64
قلـم ساخــر جـدًا
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-15-2009 الساعة : 06:20 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

عزيزي احمد(iron man)
نجم المستقبل الصاعد الواعد المتوعد علي رأي المرحوم كابتن عادل شريف معلق التنس المشهور

1000 مبروك علي الباب الجميل وواضح انة هايكون ناجح جدا وما شاء الله تم تثبيتة بمنتهي السرعة واكيد كلنا هانشارك فية ونسعد بصداقتنا جميعا واعتقد انها فرصة رائعة لجميع الاعضاء للفضفضة والحديث الشيق بعيدا عن البورصة ومتاعبها

يمكن مش هاقدر اشرحلك مدي ضيق الوقت المتيسر علشان الواحد يكتب مشاركاتة لكن من المؤكد ان لما بنشترك في اي عمل بحب ومودة بيكون الدافع وخلق الوقت اكبر من كل الموانع

لو امكن توفرلي ولو دولاب صغير ضلفة واحدة ومكتب صغير من عندك ووصلة نت من عند ا/هداية وفراشتين ومعطر جو من عند ا/ ميرا وصندوق ساقع من عند ميدو اللذيذ الرايق وعلبتين اناناس وخوخ معلب مستوردين وارد تايلاند من عند اخونا ابو روفيدة ومروحة تربو من عند اختنا فريدة وكام قلم ودفترين من عند ليدو وما تنساش تجيبلي كرافتة وشرابين سادة وحمالة بنطلون لزوم الوجاهة في المناسبات الرسمية
علشان اقسم الوقت بين الجمعية وبين هنا وبين ابواب المنتدي

وبالنسبة لشغلي فمش مشكلة .. اللي عايزني يدور عليا .. ماحدش واخد منها حاجة..... انا بس هاقولهم انا في حماية الاستاذ حمدي
وكلة هايبقي تمام.... وبالمرة ابعث تحياتي لاهالي تناناريف المحطة واقولهم إطمئنوا انا بخيروكتير مبسوط ومعايا هنا صحبة فل وورد .... المفروض الواحد كان جهز بيان يقولة في المناسبة دي الساعة 5:17 دقيقة فجرا نفسي انام
[/COLOR
]

كنت هانسي .. ياريت كمان ديك رخم يصحيني كمان ساعتين .. عندي شغل مهم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

محمدسالم5 غير متواجد حالياً