قديم 10-15-2009, 11:38 AM   #3198
مشرفة عامة أول منتديات البورصة المصرية وفراشة المجموعة
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-15-2009 الساعة : 11:38 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رضا الملا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صباح الخير ا استاذه --- ميرا -------------

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdy zaky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا صباح الفراشات يا أستااااااذة ميرااااااااااااااااا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايوب مصر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاستاذ الفاضل والاخ الكريم والصحفى الهمام كما كنت القبك دائما حمدى زكى انا بعتزر عن ما جاء على لسانى لشخصك الكريم وكلنا اخوه فى الله .... مره اخرى انت اخ كريم واخ اكبر وارجو ان تتقبل اعتذارى ولك منى الف تحيه

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdy zaky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله يا أخى أنا مستغرب من موقفك منى من ساعة ما علقت على حوارات الجمعيه قلت ان اسلوبك معى من الأول كان يتطلب منك ان لو فيه حاجه مزعلاك منى تقلهالى على الخاص مش كده وبعديها لاقيتك لابتصبح ولا غيرو وبعديها لاقيتك بتعلق عليا تعليقات استهزاء غريبه اتعاملت معاك باسلوب التمس لأخيك سبعين عذرا وبعدين قلت أحاول أعاتبك لما لاقيتك زدت ده كل الحوار وحصل خير و أنت من أقدم الناس وخيرة الناس اللى أعرفها هنا فى المنتدى ولا يمكن أستغنى عنك ويا سيدى بعتذر لو كنت زعلتك فى يوم بدون قصد ..........احنا كلنا أخوة فى الله

بسم الله ماشاء الله ...
بقي في اجمل من كده اعضاء ...
ربنا يديمها علينا نعمه...

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

mira_a غير متواجد حالياً