الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-16-2009, 03:00 AM   #91
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-16-2009 الساعة : 03:00 AM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zmido89 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فتحنا التلاجة و بسرعة هات التلج يا بنى البشوات على وصول

السلام عليكم
علي كل الناس الحلوه

فين الناس هو انا بس إلي موجود هني ولا ايه

يا باشا انته نورت المكان وبجد عايز اقولكوا حاجة يا جماعة الاول انا بعتذر ليكوا جدا جدا عن عدم تواجدى فى وسط الصحبه واللمة بتاعتنا النهارده ب والله العظيم كان ليا صديق عنده مشكله وكان لازم اكون جمبوا وجيت جرى عليكوا عشان وحشتونى لاقيتكوا مش هنا بس عايز اعرفكوا ان الكافيه هنا ملك الناس وملك اعضاء المنتدي كلهم يعنى هكون فرحان اوى لو انتوا ما تقصرتوش بوجودى وفتحتوا الثلاجه واخدتوا منها اللى انتوا عايزينه وان شاء الله انا دلوقتى فى مرحلة ترتيب الفكار وهحاول اعملكوا حاجة ترديكوا كلكوا واى حد عنده اقتراح او حاجه نفسوا يشوفها فى الكافيه يطلبها على طول عشان انا يهمنى اننا نبنى الكافيه سوا سوا ولا هنقضيها مشاريب وبس ومستنى افكركم كلكوا وكل طلبتكوا اوامر واعذرونى تانى بس حق الصداقه كان لازم اكون موجود مع صاحبى النهارده وتانى مستنى افكاركم.
___________________________--
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strawberry مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
هى فكره ظريفه تستا هل التجربه

وهتكون احلى بوجودك فى وسطنا بس خلى بالك يحسن محمد سالم جاى فاتح شهيته علينا واوعا يطمع فيك ويارب يقدرنى ويكون الكافيه عند حسن ظنكوا

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً