عرض مشاركة واحدة
قديم 10-18-2009, 02:29 PM   #3701
 

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-18-2009 الساعة : 02:29 PM
افتراضي

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=347824
يا معالي المعلم كالوشا اشكرك علي سرعه الرد وبصراحه انت انسان اكتر من محترم العيب الوحيد انك زملكاوي وعلي راي المثل (قولي عملك ايه قولي ميدو اللي انت شاريه قولي) صباحك فل يا جميل

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ftm2009 غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس