عرض مشاركة واحدة
قديم 10-18-2009, 02:59 PM   #3738
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم
 
الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-18-2009 الساعة : 02:59 PM
افتراضي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ftm2009 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا معالي المعلم كالوشا اشكرك علي سرعه الرد وبصراحه انت انسان اكتر من محترم العيب الوحيد انك زملكاوي وعلي راي المثل (قولي عملك ايه قولي ميدو اللي انت شاريه قولي) صباحك فل يا جميل

ما بلاش نرد أحسن يعنى الراجل يجاوب على سؤالك ويطمنك تقوم انته تضايقه كده ماى يا عم شكلك أهلاوى بس هنقول ايه مش وقت اهلى وزمالك

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك


احمد مبروك غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس