عرض مشاركة واحدة
قديم 10-19-2009, 02:27 PM   #4048
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم
 
الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 02:27 PM
افتراضي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltablawy مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا اهو يا ا/ ارون

معلش كنت مركز فى خارج المقصورة فى اية اى سى واليكو اصلهم زهقونى على الاخر

يااااااااااه هو أنته لسه فى خارج المحروقة ربنا يعوض عليك ويكرمك أن شاء الله بس خلى بالك من نفسك اصلى مجروح قديم والمثل بيقول أسأل مجرب ولا تسأل مداوى

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك


احمد مبروك غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس