عرض مشاركة واحدة
قديم 10-19-2009, 02:31 PM   #4050
 

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-19-2009 الساعة : 02:31 PM
افتراضي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يااااااااااه هو أنته لسه فى خارج المحروقة ربنا يعوض عليك ويكرمك أن شاء الله بس خلى بالك من نفسك اصلى مجروح قديم والمثل بيقول أسأل مجرب ولا تسأل مداوى

والله انا مش عارف اعمل فيهم اية اصلى محبوس فيهم من فدة طويلة جدا؟

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

eltablawy غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس