قديم 10-20-2009, 02:06 AM   #77
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-20-2009 الساعة : 02:06 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم أحمد مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أ/ وليد

الأساتذة بتتضع توصيات للأسهم و الناس بتاخد منها و تشتغل لكن مافيش حاجة دايمة لازم نتعلم أزاي نختار الأسهم و على أي أساس و ده اللي كان نفسي ألاقيه في المنتدى
يعني ألاقي سهم و التشارت بتاعه و مؤشراته مع تحليل لمؤشراته عشان أتعلم ( يعني درس خصوصي ببلاش كده)
و ده الأساتذة معندهمش و قت يعملوه لا في أثناء الجلسة و لا حتى بلليل
ففرحت لما لاقيت الباب ده يارب ترجع عن القرار ده و كل حاجة في أولها صعبة و دايما عليها كلام وموفق إن شاء الله

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هداية مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم أ\وليد نواياك الطيبة معروفة وامر مفروغ منه وكلنا نعلم هذا لانك معروف للجميع با جتهادك وحسن تصرفك
فارجو ان تكون مقتنع من داخلك لاننا نعلم انك لا تقصد الا الخير والمنفعة لغيرك من الباقيين ( وانا منهم ) اللذين لا يعلمون حتى مبادئ التحليل الفنى او على اى اساس يتم ترشيح الاسهم للشراء
وعموما لك كل التقدير والاحترام ايا كان اختيارك والله المستعان

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رضا الملا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
معك كل الحق يا اخت ام احمد

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رضا الملا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ده كلام برضه يااخ وليد

pm

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم أحمد [ مشاهدة المشاركة ]
أ/ وليد

الأساتذة بتتضع توصيات للأسهم و الناس بتاخد منها و تشتغل لكن مافيش حاجة دايمة لازم نتعلم أزاي نختار الأسهم و على أي أساس و ده اللي كان نفسي ألاقيه في المنتدى
يعني ألاقي سهم و التشارت بتاعه و مؤشراته مع تحليل لمؤشراته عشان أتعلم ( يعني درس خصوصي ببلاش كده)
و ده الأساتذة معندهمش و قت يعملوه لا في أثناء الجلسة و لا حتى بلليل
ففرحت لما لاقيت الباب ده يارب ترجع عن القرار ده و كل حاجة في أولها صعبة و دايما عليها كلام وموفق إن شاء الله

معك كل الحق يا اخت ام احمد

وانا كمان معاكم

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jallouli مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

ده اسمه كلام برضه يا اخ وليد لما صدقنا لقينا الباب قلى يفهمنا امتى ولية نشترى ونبيع بدل مانمشى وراء التوصيات عميانى
تعتذر ده اسمه كلام
أعمل الخير وارمية البحر وكل واحد حر ويفهمه بطريقته

مساء الخيرات على حضرتك ايوة كدة ونسونى

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mira_a مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
ا/وليد ...
يوم فتح الباب الكل رحب بحضرتك جدا . وده واضح من كم التهنئه ...
تفتكر ليه ؟؟؟
اكيد لان الكل هيستفاد واولنا انت لانك هتهتم وهتذاكر اكتر واكتر علشان تقدر تفيدنا .
ومش معقول بعد ماالكل بقي عنده استعداد علشان يتعلم تيجي تقفل الباب بوشه خلي عندك اراده وعزيمه ..
وبلاش قلق سير في بابك وطريقك وربنا هيكرمك ان شاء الله وتبقي محلل فني كبير ...
وكل الاعضاء فاهمين انه باب تعليمي وليس باب توصيات ... خلي بالك انت بتدعمنا بالشارت بلاش تمنع خير ...
ربنا يوفقك ويكرمك ويزيدك في الخير ومساعدة الاعضاء...

متشكر جدا جدا ...
بصراحة يا جماعة أنا مكنتش متخيل ان الباب مأثر مع الناس بالشكل ده وقلت عادى باب وقفل ومحدش هيسأل ... لكن بعد اللى شفته ده بصراحة متعرفوش ايه اللى حصلى ... ادتونى دفعه وحماس غير عادى ... وإن شاء الله هنكمل طالما ده طلبكم
بس لى رجاء محدش يقولى ده حلو ولا وحش عشان ما نتحطش فى موقع يزعل حد مننا ... احنا هنحط الشارت وهو هيبان عليه العلامة وانا زكرت المؤشرات سابقا .. وكلنا بنتعلم من بعض وبنستفاد من بعض ... واحنا كل كام صفحة هنذكر المؤشرات وعلامتها .. ونطبق ده على كام سهم بشكل مؤقت لحد ما الناس تبتدى تفهم.
والله الموفق لنا جميعا ...
وهنرجع لسهرتنا تانى إن شاء الله من غد وهكون مجهز حاجة حلوة معايا ما تنسوش من بعد الساعة 10 مساءا ...

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً