قديم 10-20-2009, 03:54 AM   #80

الصورة الرمزية sunraise

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-20-2009 الساعة : 03:54 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walid مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
متشكر جدا جدا ...
بصراحة يا جماعة أنا مكنتش متخيل ان الباب مأثر مع الناس بالشكل ده وقلت عادى باب وقفل ومحدش هيسأل ... لكن بعد اللى شفته ده بصراحة متعرفوش ايه اللى حصلى ... ادتونى دفعه وحماس غير عادى ... وإن شاء الله هنكمل طالما ده طلبكم
بس لى رجاء محدش يقولى ده حلو ولا وحش عشان ما نتحطش فى موقع يزعل حد مننا ... احنا هنحط الشارت وهو هيبان عليه العلامة وانا زكرت المؤشرات سابقا .. وكلنا بنتعلم من بعض وبنستفاد من بعض ... واحنا كل كام صفحة هنذكر المؤشرات وعلامتها .. ونطبق ده على كام سهم بشكل مؤقت لحد ما الناس تبتدى تفهم.
والله الموفق لنا جميعا
...
وهنرجع لسهرتنا تانى إن شاء الله من غد وهكون مجهز حاجة حلوة معايا ما تنسوش من بعد الساعة 10 مساءا ...

أجمل حاجه فيك يا وليد أنك وااااااااضح.............وبتحط أساس لكل حاجه .............و أهم أساس حطيته لبابك ده من وجهة نظرى المتواضعه الأساس الأول ان بابك ليه طابع جدى والأساس التانى اللى كتبته اليوم ...........بارك الله فيك و أنا واحد من الناس اللى عارف مين وليد وايه قدراته ونيته الجميله الخيرة لنشر المعلومه ..............ولى رجاااااااااااااااااااء حاااااااااااااااااااااار من السادة الأعضاء اتباع الأسس اللى وضعتها وخاصة اليوووووووووووووووووم......... موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

sunraise غير متواجد حالياً