قديم 10-20-2009, 04:14 AM   #81
كاتب مميز وعضو جمعية ما شربتش من نيلها mmm

الصورة الرمزية أبو رفيدة
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-20-2009 الساعة : 04:14 AM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walid مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
متشكر جدا جدا ...
بصراحة يا جماعة أنا مكنتش متخيل ان الباب مأثر مع الناس بالشكل ده وقلت عادى باب وقفل ومحدش هيسأل ... لكن بعد اللى شفته ده بصراحة متعرفوش ايه اللى حصلى ... ادتونى دفعه وحماس غير عادى ... وإن شاء الله هنكمل طالما ده طلبكم
بس لى رجاء محدش يقولى ده حلو ولا وحش عشان ما نتحطش فى موقع يزعل حد مننا ... احنا هنحط الشارت وهو هيبان عليه العلامة وانا زكرت المؤشرات سابقا .. وكلنا بنتعلم من بعض وبنستفاد من بعض ... واحنا كل كام صفحة هنذكر المؤشرات وعلامتها .. ونطبق ده على كام سهم بشكل مؤقت لحد ما الناس تبتدى تفهم.
والله الموفق لنا جميعا ...
وهنرجع لسهرتنا تانى إن شاء الله من غد وهكون مجهز حاجة حلوة معايا ما تنسوش من بعد الساعة 10 مساءا ...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله يا وليد اللي انا متأكد منه حاجتين:

1-ان اي حد اعترض على الباب اكيد كان باصص بس لمصلحتك انت لانك عزيز علينا قوي وربنا اللي يعلم ودي حاجة لازم انت
تتأكد منها تماما وتكون خارج أي نقاش.

2-ولان كل الاعضاء غاليين برضه والمصلحه العامة اهم انا شايف ان وجود الباب بقى مطلب شعبي-هنيالك يا عم حب الناس ليك-
انت والله تستاهل كل خير بس لازم تعرف يا ليدو ان مظاهرة الحب دي تكليف مش تشريف ولا مصلحه ولا عز وجاه
حمل تقيل وهموم جيل جاي واجيال جايه وراه واخترناه اخترناه.

3- ياريت كل الاخوه الافاضل يقدرو وضع وليد ويعفوه من اي احراج ويكتفو بالشارت للسهم ومحدش يطلب منه توصيات ولا راي
في سهم معين وهو عليه انه يفهمنا بصورة عامة ازاي نعرف من الشارت اذا كان السهم دخول ولا خروج
بيجمع ولا معرض وهكذا وده يكون بصفه عامه او على سهم محدش من الاساتذه وصى بيه اصلا ويكون دوره انه يتفضل ونتعبه معانا ويحط الشارت وكل واحد يفهم منه من غير شرح

ده رايي الشخصي ويعلم الله اني ما كتبته الا لخوفي على اخي الحبيب وليد وله ان ياخذ به او لا دون حرج ولا زعل
ومعاااااااااااااااااك يا رييييييييييييييييييييييييس

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

تشغيل الفلاش من هنا
تستطيع أن ترى الصورة بحجمها الطبيعي بعد الضغط عليها
القرآن الكريم

البحث في الحديث

أبو رفيدة غير متواجد حالياً