قديم 10-20-2009, 08:49 PM   #85
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-20-2009 الساعة : 08:49 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_hodhod مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ربنا يوفقك دايما يارب

وبجد والله كلنا هنستفيد وأحب أفكرك بكلامي ليك في الأول لأنك لو حسبتها صح هتلاقينا محتاجين لك

والله احنا كلنا محتجين لبعض ... وفى سوق زى اللى احنا فى ده مينفعش حد يعوم فيه لوحده لازم هيغرق .... واكيد لما هنكون جماعة مع بعض هنعرف نساعد بعض ونسند بعض ... على رأى شخص حبيبقى قوى هو عارف نفسة " يد الله مع الجماعة " .. أول حرف من أسمه " حمدى "

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_hodhod مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
إن هتعلمنا إزاي نطلع إحنا أخبار ونبقى محللين كمان
هههههههههههههه

بصراحة أكتر اخبار صادقة ومبتكذبش أبدا هى الأخبار اللى بتجى من وراء الأرقام وهى دى مهمتنا أننا نعرف نحول الأرقام اللى بنشفها على الشارات لخبر ونعرف نستفاد منه .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdy zaky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

أجمل حاجه فيك يا وليد أنك وااااااااضح.............وبتحط أساس لكل حاجه .............و أهم أساس حطيته لبابك ده من وجهة نظرى المتواضعه الأساس الأول ان بابك ليه طابع جدى والأساس التانى اللى كتبته اليوم ...........بارك الله فيك و أنا واحد من الناس اللى عارف مين وليد وايه قدراته ونيته الجميله الخيرة لنشر المعلومه ..............ولى رجاااااااااااااااااااء حاااااااااااااااااااااار من السادة الأعضاء اتباع الأسس اللى وضعتها وخاصة اليوووووووووووووووووم......... موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

فى حكمة بتقول " أقرب طريقة للوصول للهدف هى الصراحة " ... وربنا يدمها علينا ويجعله طبع لأصحاب وأعضاء وزوا هذا الباب .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو رفيدة مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله يا وليد اللي انا متأكد منه حاجتين:

1-ان اي حد اعترض على الباب اكيد كان باصص بس لمصلحتك انت لانك عزيز علينا قوي وربنا اللي يعلم ودي حاجة لازم انت
تتأكد منها تماما وتكون خارج أي نقاش.

2-ولان كل الاعضاء غاليين برضه والمصلحه العامة اهم انا شايف ان وجود الباب بقى مطلب شعبي-هنيالك يا عم حب الناس ليك-
انت والله تستاهل كل خير بس لازم تعرف يا ليدو ان مظاهرة الحب دي تكليف مش تشريف ولا مصلحه ولا عز وجاه
حمل تقيل وهموم جيل جاي واجيال جايه وراه واخترناه اخترناه.

3- ياريت كل الاخوه الافاضل يقدرو وضع وليد ويعفوه من اي احراج ويكتفو بالشارت للسهم ومحدش يطلب منه توصيات ولا راي
في سهم معين وهو عليه انه يفهمنا بصورة عامة ازاي نعرف من الشارت اذا كان السهم دخول ولا خروج
بيجمع ولا معرض وهكذا وده يكون بصفه عامه او على سهم محدش من الاساتذه وصى بيه اصلا ويكون دوره انه يتفضل ونتعبه معانا ويحط الشارت وكل واحد يفهم منه من غير شرح

ده رايي الشخصي ويعلم الله اني ما كتبته الا لخوفي على اخي الحبيب وليد وله ان ياخذ به او لا دون حرج ولا زعل
ومعاااااااااااااااااك يا رييييييييييييييييييييييييس

دى أكتر حاجة أنا متأكد وخصوصا لما يكون من مؤسسين جمعية ماشربتش منها زى حضرتك أ / ابو رفيدة لأن العشرة ما تهونش إلا على الناس الوحشين ... ومشيها الناس الوحشين المرة دية ..

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شهاب مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
[color=black][size=6]
اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا ا/ وليد
لا يصح الا الصحيح
وباب حضرتك ده اعتبره باذن الله من افضل واقوى ابواب المنتدى لانك ببساطة بدات ب ا ب تحليل فنى يعنى اخذت بايدى الاخوة فى المنتدى
الى مجال التعلم وتكوين الخبرة الذاتية ومعرفة السهم الذى يدخلون فيه ولماذا يدخلون ولماذا يخرجون بدل من تلقى اوامر بالشراء
فى هذا السهم او ذاك بدون معرفة ليه وتعرضهم لمخاطر كبيرة
بس يا رب يفضل بابك قوى ذى ما بدات بقوة ويفضل باب نموذجى لمن يرغب بمعرفة سهمه (تحليل فنى)
ولك منى اجمل تحية وبالتوفيق باذن الله

جزاك الله كل خير ...
يارب ومش هيفض قوى إلا لما نعمل بروح الجماعة ... لأن ايد لوحديها ما تسقفش .. وإن شاء الله دايما

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farida مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ربنا يوفقك يا استاذ وليد وينفع بيك الناس اللهم امين وان شاء الله يكون بابك وش خير على كل الاعضاء واسمحلى اعبرلك عن احترامى بصراحتك وتحديد اهداف واسس الباب من البدايه وبارك الله فيك

جزاك الله كل خير ... هقول تانى ياريت يكون الصراحة هو الطابع السائد على اعضاء الباب وكلمة اعضاء الباب دى مش عجبانى هقوله بعد كده علطول اصحاب الباب ... إن شاء الله دايما

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamdy zaky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وليد ............أنت فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش باين ليه النهاردة ؟؟؟؟؟؟احنا مش واخدين على كده
ياااااااااااااارب يكون اللى منعك عن التواجد معنا اليووووووووووم خير ان شاااااااااااء الله
والله يا وليد بجد فرق وجودك معى كثيراااااا اليوم كنت محتاج صديق مخلص ناصح أمين
بااااااااااااااارك الله فيك

أنا بصراحة مش بحب اقول اعذار ... بس فعلا كان لى صديقة فى ضيق حقيق ... وسبت كل اللى ورايا ورحت وقفت معاه ... " كان الله فى عون العبد طالما العبد فى عون اخيه " ...
ولما جيت شفت السوق بصراحة مش ولا بد ... والله يكون فى عونا جميعا ... وإن شاء الله هتتعدل وحدة وحدة ...
وفى المواقف اللى زى دى ديما اقول " ما ضاقت إلا ما فرجت " زى ما بيحصل بالظبط فى قناة البولنجر باند بالظبط ..
... وإن شاء الله خير علينا جميعا ...

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً