الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-24-2009, 11:58 PM   #431

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-24-2009 الساعة : 11:58 PM

بالتعاون مع مجموعة البورصة المصرية
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
حبيبى ربنا يكرمك على سؤالك وأسف على الغياب بس بين نفسية مش قد كده وكل ما احاول ادخل على المنتدي الكمبيوتر يقولى لأ ما انتش داخل وانا عارف انا سايب ورايا رجااااااله
________
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالا ايه ده كل الا كده يا موحة انته حبيبى اه بس برضه عض قلبى ولا تعض رغيفي كده افطر انا بأيه بقا الصبح ماشى يا عم بالف هنا وشفا

والله انت وحشنى جدا حمدلله على السلامة سايبنى كدة افتح وارش مية واعمل شاى وقهوة واللى انت متعرفوشششششششششش ههههههههههههه انى عملت قسم للسندوتاااااااااات والحاجات الحلوة حتى اسأل ا/ ميرا جابت معها شوكلات يعنى انت كنت سايبة للانسات وحريمات بس جدعان اوى كلهم والله دلوقت اللى بيسألنى انتى شغالة اية بقولة طباااااااااااااااااااااخة ههههه لا يا معلم احنا متفقناش على كدة الحمد للة انك وصلت واستلم بقى يا حلو مشروبات وحجات ساقعة وسندوتشات وقريبأ قسم الغسيل لا يامعلم الا الغسيل دة قطم وسط ههههههههههههههههههههههههههههههههه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

smithsameh غير متواجد حالياً