الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-25-2009, 04:18 PM   #450
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 04:18 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farida مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ياجماعه ايه بس السندوتشات الجامدة دى ماشاء الله وكمان ا/ميرااا مدلعانا بوايت شوكلت وفاكهه وا/سامح بطقم محترم من الايس كريم يا ريت لوموكا ومستكه الله يكرمك وايه موضوغ الغسيل دة ياريت انا فى امس الحاجه بصراحه وصباح الهنا عليكم

موكا ومستكه ويا سلام لو حبة حبهان كمان مافيش حد عايز لبن العصفور ولا حاجة يا جماعة احنا هنا فى الخدمة واحلى حاجة انى مش لاقى غير اخواتنا البنانيت هى اللى بطتلب ياعيني ع الرجاله قنوعه جدا نفسى الاقى راجل يطلب حاجة ولا الرجاله هتنفذ بس وعلى فكرة احب اقول ان برضه فى فرع قريب هايفتح لقسم غسيل المواعين وبدون اجرة برضه عشان اخونا سامح عنده فراغ جامد حابب يساعد بيه كل السيدات اللى فى المنتدي بس ياريت نوفر على سامح الانتقال وكل اللى عنده حلل عايز يجيبها اخونا سامح فى الخدمة يا جدعان وعى حد يستخسر فيه حاجة
ودى صورة موحا بعد اخر التعديلات وانا عايز انقلكوا مدى فرحته بمساعدة اخواته فى الكافيه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً