الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-25-2009, 05:36 PM   #457
Donia
موقوف

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-25-2009 الساعة : 05:36 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أختى الفاضلة دنيا واخواتى الكرام مرتادى كافيه بورصة ايجيبت
اولا بجد انا مش عارف أبدا منين بس هحاول امشى ورا احساسى واكتب ما يمليه عليا ضميرى
اولا حضرتك طبعا موضع ترحيب هنا من كل الأخوة والأخوات اصحاب الباب القدامى وبجد على قد ما انا كنت تعبان عشان بعيد عن الكافيه الفترة اللى فاتت دى على قد ما انا فرحان بوجود اللمة هنا ودون تأثيرا من غيابى فالحمد لله الفكرة وصلت للناس صح وبجد قبل ما حضرتك تشكرى صاحب الفكرة انا بحب اشكر كل الناس اللى وقفوا جمب الفكرة وخلوا الكافيه من احلى ابواب المنتدى ومن احلى الأرواح ودون اى انتظار او طلب للمساعدة وبجد الشكر كل الشكر لأخويا وحبيبى سامح اللى بجد شايل الباب على كتفه فى غيابى ودون انتظار كلمة شكر او كلمة تقدير واشكر برضه استاذة / ميرا على مجهودها الرائع هنا ومن اول يوم فى الباب وهى معانا هنا وبارك الله فى هذا الجمع وجعله باب للترويج عن همومنا اليومية وارجوكم تقبلوا اعتذارى عن الغياب ونفتح حاجة ساقعه بقا للموجودين تحية وترحيب بيهم

ميرسي جدا يا استاذ على ترحيبك وحفاوتك والف سلامة على حضرتك وان شالله تكون دلوقتي احسن
وفعلا زي ماحضرتك وصفت الكافيه هنا انا شفت فيه اللمة الحلوة اللي يمكن نفتقدها شوية في زحمة الدنيا وتقريبا عامل زي نسمة الصيف المنعشة
وكل الشكر لحضرتك ولكل الاعضاء الافاضل اللي ساندوا الفكرة وللفرسان اللي شايلين على اكتافهم المهمة مع حضرتك استاذ سامح واستاذة ميرا
وانتظروني زبونة دايمة هنا بس النت يتصلح وحتلاقوني هنا كتييييييييير جدا
تحياتي يا فندم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

Donia غير متواجد حالياً