قديم 10-26-2009, 12:12 AM   #233
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2009 الساعة : 12:12 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم أحمد مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
سهرة موفقة بإذن الله
معلش يا أ/ وليد أنا عايوة أفضفض شوية فأستحملوني يا جماعة
و الله يا أ/ وليد أنا في حالة قلق شديدة من السوق و ربنا يستر
من الصبح و أنا على الجهاز و ماسكة الأسهم بتاعتي بحاول أفك في ألغازها و لا حياة لمن تنادي

و مؤشر السوق و الأوراسكومات في وادي و بقية الأسهم في وادي تاني

بس اللافت للنظر من تاريخ المؤشر في السنتين اللى فاتوا أنه بيهدي و يعمل لوهات في نوفمبر ثم أرتداده صغيرة ثم يكمل في ديسمبر نزول ثم يعمل طلعة قوية آخر ديسمبر أول أسبوع من يناير ( يعني فيه ناس في الشهرين دول بيجمعوا في لوهات نوفمبر وديسمبر )

أنا طبعا محلك سر و شوفت الأسهم بتاعتي كانت عملت هايات و شفت ناس كانت بتحدف نفسها بكميات كبيرة في التجريات و لقيت بالرغم من عمل هايات جديدة الفوليوم أقل من فوليوم الهاي السابق و ده معناه تصريف ( أظن ) و طبعا مالحقتش أبيع و الحمد لله

بس لاحظت الموضوع ده في أكتر من سهم و هوه : عمل هاي جديد أو نفس الهاي بفوليوم أقل بمقدار التلت و ده اللي يقلق

مش عارفة حاسه أن أسهمي حتكسر اللوهات اللي جابتها الأسبوع اللي فات
مش عارفة أعمل أية
أستحملوني يا جماعة عايزة أفضفض

والله ده مش حالك لوحدك ده حال ناس كتير قوى معاكى وانا معاكم وقلت رأى فى الموضوع ده النهاردة فى باب المتابعة اللحظية ...

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walid مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا شايف ان اغلب الأسهم معرضة بقالها 3 اسابيع أو اكتر
وفى الحالة دية مينفعش الشغل بتاع زمان الشغل الوحيدة اللى ممكن نمشى عليه ... متاجرة أو تريدات نشترى فى القاع ونبيع فى القمة ..
واللى ملهوش فى التريدات .. يأما يصبر على السهم المعاه يا أما يخلع بالفلوس اللى معاه ويركن شوية .. لما يبان لها اخر .
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

يعنى اهم حاجة دلوقتى الترقب ونخلى صبعنا على الزناد ... تحسبنا لأى حركة غدر من السوق .. ...
وأنا عندى مبداء تفئلوا الخير تجدوه .
وإن شاء الله خير لينا جميعا عن قريب ...

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً