قديم 10-26-2009, 12:17 AM   #234

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2009 الساعة : 12:17 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم أحمد مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
سهرة موفقة بإذن الله
معلش يا أ/ وليد أنا عايوة أفضفض شوية فأستحملوني يا جماعة
و الله يا أ/ وليد أنا في حالة قلق شديدة من السوق و ربنا يستر
من الصبح و أنا على الجهاز و ماسكة الأسهم بتاعتي بحاول أفك في ألغازها و لا حياة لمن تنادي

و مؤشر السوق و الأوراسكومات في وادي و بقية الأسهم في وادي تاني

بس اللافت للنظر من تاريخ المؤشر في السنتين اللى فاتوا أنه بيهدي و يعمل لوهات في نوفمبر ثم أرتداده صغيرة ثم يكمل في ديسمبر نزول ثم يعمل طلعة قوية آخر ديسمبر أول أسبوع من يناير ( يعني فيه ناس في الشهرين دول بيجمعوا في لوهات نوفمبر وديسمبر )

أنا طبعا محلك سر و شوفت الأسهم بتاعتي كانت عملت هايات و شفت ناس كانت بتحدف نفسها بكميات كبيرة في التجريات و لقيت بالرغم من عمل هايات جديدة الفوليوم أقل من فوليوم الهاي السابق و ده معناه تصريف ( أظن ) و طبعا مالحقتش أبيع و الحمد لله

بس لاحظت الموضوع ده في أكتر من سهم و هوه : عمل هاي جديد أو نفس الهاي بفوليوم أقل بمقدار التلت و ده اللي يقلق

مش عارفة حاسه أن أسهمي حتكسر اللوهات اللي جابتها الأسبوع اللي فات
مش عارفة أعمل أية
أستحملوني يا جماعة عايزة أفضفض

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بعد اذن المايسترو الاستاذ وليد
فيه مشاركه للاستاذ سماحه والدكتور عمرو كانوا بيحظروا فيها من يوم 27 وقال الاستاذا سماحه لو السوق كسر 7000 واكد نزول تحت 6995 يبقى تخلعى من اسهمك خالص لانه هيكون فيه انحدار جامد
انا لسع بافكره بالكلام ده فى باب الاستاذ سماحع بس لسه ما ردش على

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

so8no غير متواجد حالياً