الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 10-26-2009, 12:55 AM   #473
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2009 الساعة : 12:55 AM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smithsameh مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
يا جماعة انا عايز اقولكم انى لما شفت المشاركاااات بتاعتكو مت مت مت مت من الضحكككككككك انا عايز افهمكم حاجة انا اصلا لية بعمل كد ة مش عشان وقت فراغ لا لا لا عشان لو ربنا كرمنى واتجوزت زى بقيت خلق الله اريح مراتى هى دية كل الحكاية سؤال لية اريح مراتى لان انا ناوى لما اتجوز اتجوز واحة مفترية عشان انا مدلع على الاخر فى بيت امى وهى دايما تقولى بكرة تعرف الهنا اللى انا معيشاااااك فية ربنا يخليهالى يا رب عشان كدة بتمرن من دلوقت ههههههههههههههههههه

االاعمااااااااااااااال

1-
اجى الصبح بدرى افتح ( طبعا هاخد اجازة من الشغل)

2-
ارش مية (اى غرامات من الحى هدفعها من جيبى )

3-
احضر الشندوتشاااات للاعضاة (طبعا والاولاد - الصغيرين ) متقلقوش انا معايا فلوس يعنى على حسابى

4-
اتأكد ان اوى نوع المشروبات للاعضاء (كل واحد حسب ما يحب - حرية شخصية ) لو سمحتو كل واح يحب حاجة يسجلها فى الدفتر لحسن انسى وتبقى وقعتى سودةة او هباب اسهل ويبقى تغيررررررر

5-
تأجير باص لنقل الاعضاء نهارأ وقت الجلسة ( من : والى الكافية ) طبعا خدمة خاصة للى يغم علية لاقدر الله

6-
الترويح والترفية عن الاعضاء بعد انتهاء الجلسة ( يعنى اللى دايخ ممكن اغرقة مية - بسكر طبعا اوشربات )

7-
طبعا الغداء والله مش ناسى طبعا توفيرأ وبعد التأكد من ان سندوتشاتى عجباكم اوى كدة ( مش هجيب شيف انا موجود وبلاش)

8-
البند دة خاااص بالمدامات الاعضاء لوفى طلب ولى حاجة يتكفل الكافية بجميع الطلبات من عم حسين (السوبر ماركت اللى جنبنا - طبعا انا اللى هدفع يعنى ببلاش )

9-
الانسات ممكن يتصرفو هما ( معندهمش اى مسؤلية )

10-
واخيرا طبعا الغسيل معلش يا جماعة هيبقى اسبوعى (متهيألى ظهرى مش هيستحمل ) ولو ممكن نجيب غسالة اوتوماتك يبقى كتر خيركم

11- معلش ممكن حد يبقى يطمن امى عليا ( رجااااااااء)

طبعا فى انتظار مقتراحتكم لا لا مقترحاتكم اية اومركم عشان انا حاسس ان فى حد عندة اقترحات تانى يقول يا جماعة مينكسفش هههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه

رجاء ممكن تسمحولى ابقى اروح لصحابى عشان بيوحشونىىىىى هههههههههههههههههههههههه يا لهوىىىىىىىىىىىىىىىىى

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

هههههههههههههههههههه هههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه ا/سامح تصدقنى اذا قولتلك ان دى من اجمل المشاركات الى قريتها فى حياتى بجد ماشاء الله حلوة اوى واجمل مافيها التلقائيه اللى بتكتب بيها وكمان الترتيب فى سرد اعمالك اليوميه انا احب النظام برضه بس ملقيش عندك بالمرة قسم للرضع فى الحضانه بتاعتك الله يخليك حتى لو نص يوم يعنى وقت الجلسه بس مساء الفل عليك قولتلى بقى انك مدلع عند ست الحبايب طب حلو انك بتعمل معسكر تدريبى مغلق لزوم الحياة الزوجيه ربنا يعينك ويوفقك فى اختيارك يا رب

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

جمعيه مشربتش من نيلها
مدونه المنتدى * هدفنا خدمى شاركونا لنتطور بكم ولكم

http://www.borsaegypt.com/showthread...55565&page=321

farida غير متواجد حالياً