قديم 10-26-2009, 03:19 PM   #5482
قلم من ذهب

الصورة الرمزية devifrance
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-26-2009 الساعة : 03:19 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
والله يا عم انته اللى زى السكر والواحد مش عارف يقولك ايه بس انته انسان محترم بجد ووجودك بقا نادر فى الزمان ده وربنا يعينك يا استاذ شاكر يللي انته مش شاكر بس اكيد شاكر ربك بامر الله وده معنى الشكر فى حد ذاته اللى عايز اقولهولك بقا وما تضحكش عليا انى لا ليا ولا سهم فى المتحدة ولا روبكس عشان محبوس فى سهمين محترمين تانين بس بحاول اساعد والله مش اكتر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا أحمد بيه
الكلام ده كتير على
متشكـــــــــــــر و عاجز عن الرد الا بالدعاء لك
جزاااك الله خيراااا
ان شاء الرحمن تتفك حبسيتـــــــك
استعين بالله ومن استعان بالله لن يخزله
انا بس عاوز اقول حاجه لاخوانى بالمنتدى الطيبييييييييين
يا أخوانى اثبتوااااااا بالله
استند بقلبك الى قول الله تعالى :
وَفِي السَّمَاءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ ﴿٢٢﴾ فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِّثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنطِقُونَ

مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ فِي الأَرْضِ وَلا فِي أَنفُسِكُمْ إِلاَّ فِي كِـتَابٍ مِّن قَبْلِ أَن نَّبْرَأَهَا إِنَّ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِير ٌ (22) لِكَيْلا تَأْسَوْا عَلَى مَا فَاتَكُمْ وَلا تَفْرَحُوا بِمَا آتَاكُمْ وَاللَّهُ لا يُحِبُّ كُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ (23)

ماذا تريد من الله اكثر من ذلك
انه هو القدير القوى
يحميك ويحفظ لك حقوقك
والله الذى لا اله الا هو
حقك هتاخذه كليا ً وجزئيا ً
لن يسلبك اى شخص جنيه مقدر لك الخير فيه مهما كان له من النفوذ

انتظروا الخير من الله
قالَ رَسُولُ اللهِ:
(عَجَبًا لأَمْرِ المؤمنِ إِنَّ أمْرَه كُلَّهُ لهُ خَيرٌ ليسَ ذلكَ لأَحَدٍ إلا للمُؤْمنِ إِنْ أصَابتهُ سَرَّاءُ شَكَرَ فكانتْ خَيرًا لهُ وإنْ أصَابتهُ ضَرَّاءُ صَبرَ فكانتْ خَيرًا لهُ)

جزااااااااكم الله كل الخير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ فِي الأَرْضِ وَلا فِي أَنفُسِكُمْ إِلاَّ فِي كِـتَابٍ مِّن قَبْلِ أَن نَّبْرَأَهَا إِنَّ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِير ٌ (22) لِكَيْلا تَأْسَوْا عَلَى مَا فَاتَكُمْ وَلا تَفْرَحُوا بِمَا آتَاكُمْ وَاللَّهُ لا يُحِبُّ كُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ (23)

س الحديد

devifrance غير متواجد حالياً