قديم 10-27-2009, 02:31 PM   #5739
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-27-2009 الساعة : 02:31 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mira_a مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اسمحولي ادخل في الحوار عن الاسهم لاول مره
طول عمر لكح ماشي فني من وهو 83. قرش لغايه ما عمل قمته في 3.20
ماشي مسطره ...
بس هي سياسه يخرجونا من خارج المقصوره علشان يدخلوا هما
يعني بنلعب علي بعض بس لعبه عقيمه جدا ده طبعا بالنسبه لنا احنا بس كمستشمرين صغيورين هههههههههه

quote=ايوب مصر;362135]حبيبى انا كنت واحد من الناس واخد لكح على 2.92 واول ما نزل الخبر ده طارت الورقه ل3.20 ومن يومها اقسم بالله ما سمعت تانى عليها اى حاجه غير لما الاستاذ

وليد قال عليها والقرار ده اعتقد من شهر ابريل .... الخلاصه الراجل ده عنده رؤيه يحسد عليها والواحد غلطان بجد انه مسمعش كلامه بس انا خوفت اوى لانى اتلسعت

من الشوربه اما فيه ناس تانى هايله فى عمايل الشروبه وتفتح نفسك عليها وبسيبوك تتلسع وسلملى على الحبهان
[/quote]
بصراحة انا كنت عارف ان الناس هتفهمنى غلط برضه بس الحمد لله أعتقد أستاذ/ وليد فهم قصدى وأحب أسألكوا هو مستهدف الدوبل بوتوم اللى كان عامله لكح كان كام أعتقد انه كان 2.10 يبقى دلوقتى ليه لكح قافل فوق بسبب الدوبل بوتوم والتحليل الفنى ولا بسبب الأخبار اللى عليه يا جماعه انا مش بعيب فى استاذ/ وليد بس احنا بنتكلم بالمنطق والراجل مشكورا تفهم كلامى أعتقد انتوا بتتكلموا من منطلق حبكوا لأستاذ/ وليد اللى ما فيش حد يختلف عليه وياريت استاذ/ وليد يرد برضه معايا وحد تانى يقولى المستهدف اللى متباع عليه كان كام مش 2.10 ولا انا غلطان

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً