قديم 10-27-2009, 07:18 PM   #5848

الصورة الرمزية loaimohamd

كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-27-2009 الساعة : 07:18 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كالوشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
نفس الموال
غباء في غباء
بيع غير مبرر
وعزر في موضوع الناس بتبيع علشان اكتتاب القلعه دا
لانه مش واقعي ابدا
يعني هم الافراد بس اللي بيبيعو علشان يدخلو الاكتتاب ومحافظ الكبار اللي هي اصلا في الاسهم القياديه مش بيبيعو علشان مش هيدخلو الاكتتاب
اللي حصل حصل
وانضحك علي الناس كالعاده
اسهم واقعه واسهم ولا كأنها من هنا
الشروق علي فكره نفذت 245 سهم فقط علي 26.30 ومعظم تنفيذاتها فوق ال30 واصلا لم تتعدي التنفيذات ال9 الاف
ومازال الكلام قائم طالما السهم خبريا كويس ايه المانع في تريده او عمل متوسط في اي بانك
علي فكره انا اشتريت كمان والله النهارده طبعا بكل تأكيد ومنهم 99 سهم علي 26.30 وبعدين كملت
السهم احتفاااااااااااااظ وهيكون فيه خير ان شاء الله
الارزاق دي نصيب من عند ربنا انا فضلت اوصي يوم الخميس والاربعاء الماضي علي ليفت سلاب وكان ب33
وكان ممكن ابدل ومرضتش وسبحان الله ليفت يجيب 41 والشروق تنزل ل30 والناس تمسكلي في سهم الشروق اللي نزل ومحدش علق علي السهم الوحيد اللي طلع وسط السوق
يبا دا نصيب ولا لا برغم اني كنت بشعر في ليفت سلاب وحلاوة ادائه
المهم
نهاية دراميكيه للسوق اليوم
بعد مجزره في الاسعار طوال الجلسه
وثبات اسعار المؤشر واسهمه اذا بنا في لم وشراء حقيقي اخر الجلسه وكالعاده بعض الاسهم تغلق علي هايات
في الوقت نفسه شهد اليوم بيع مكثف وغريب للافراد وخساير بالجمله تحققت لمن باع في عز البانك
انا قولت لن ابيع اي سهم الا بعد نتائج البيانات الامريكيه التي تبدء اليوم واتوسم فيها خيرا
وكفاكم غباء يا من تبيعون بخساره
مش عارف الناس دي فلوسها مش تعبانيين فيها ولا ايه بالظبط
اللي قلقان شويا يريح اعصابه يومين بس ويرجع يشوف اسهمه
وخير ان شاء الله

شكراً علي الكلام وجاري التنفيذ انا كنت هابيع بخسارة
لكن هاريح اعصابي يومين

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم اغننا بحَلالِك عن حرامك وبفضلك عمَّن سواك #$# اللهم ابسط علينا من بركاتك ورحمتك وفضلك ورزقك
اللهم إني أسألك النعيم المقيم الذي لا يحول ولا يزول #$# اللهم إني أسألك النعيم يوم العيلة والأمن يوم الخوف
بسم الله الذى لا يضر مع أسمه شيئ فى الأرض ولا فى السماء وهو السميع العليم
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
اللهم أحسن خاتمتنا اللهم توفنا وأنت راض عنا

loaimohamd غير متواجد حالياً