قديم 10-28-2009, 04:12 PM   #6164
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 10-28-2009 الساعة : 04:12 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كالوشا مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
اولا حسبي الله ونعم الوكيل في ماجد شوقي وعلينا ان نقف ولو مره في حياتنا صح ونحاول ايصال صوتنا لايقالة هذا الرجل

ثانيا انا قولت للناس اللي بتهاجم المحللين اعرف انك لما بتشتري الف سهم مثلا بيبا اللي موصي بيشتري عشره وخسارة بتبا اشرس واكبر

ثالثا شخصيا خسارتي في اسبوعين بعد تفعيل مبدء وقف الخساره في بعض الاسهم وصل الي 160 الف جنيه
بالاضافه الي اسهم لم اقوم بتفعيل وقف الخساره فيها ولو قمت بالبيع يبا في خساره 140 الف جنيه تانيه
يعني هقول علي المحفظه باي باي علشان اللي بيحسبنا مستريحين وميعرفش ان الواحد مدمر اكتر من اي شخص تاني
والحمد لله فلله ما اعطي ولله ما اخذ وهو القادر علي التعويض ان شاء الله

ثالثا لاول مره من الصبح اضحك ضحك هيستيري بعد مشوفت مشاركة الاداره دي عن حبيبي بوشه
وطبعا لهم كل الاحترام والتقدير واظن ان دا اكبر انزار يوجه في منتدي في مصر ويشير الي مدي قوة اصحابه والقائمين عليه
ومدي التقنيه التي وصلو اليها بقدرتهم بمساعدة هكرز المنتدي باختراق جهاز بوشه والاطلاع علي ما فيه بعد مشاركته الكثيره
وقيامه بسب احد الاخوه هنا علي الخاص باقذر الالفاظ مما سوف يعرضه للمسائله القانونيه قريبا
وشكرا جدا مره اخري للاداره ولكم كل احترامي وتقديري

والله يا كبير انا اول ما شوفت الصور بتاعت بوشه انته اول واحد جيت فى دماغى بس افهمك الأدارة الواعية جابته ازاى عمنا بوشه مسجل عندنا بأميل ونفس الأميل عامل بيه اكونت على الفيس بوك دخل مستر بورصة على موقع الفيس بوك عمل سيرش على الاميل طلعله عمنا توم ان جيري واقف سلبوته على البحر قام مستر بورصة قال لازم نفك الضغط عن الناس شوية وبعدين هو فى احلى من بوشه حبيبنا نفك عليه قام عمل دونلود للصورة ونشرها والباقى عليا انا بقا اصبر يا بوشه يا حبيبى وهتشوف احلى كلام واتمنى اكون شرحت صح.

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً