الموضوع: .borsaegypt cafe
قديم 11-04-2009, 10:49 PM   #659

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-04-2009 الساعة : 10:49 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farida مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا راجل يا طيب بتروح فين بس انا بقالى كام يوم مبدخلش علشان البورصه محمرة الاسهم على الاخر ومقيش نقديه علشان ادخل الكافيه واطلب اللى انا عاوزاه بس متقلقش ان شاء الله ماجد شوقى يستقيل او يقال وكله هيبقى تمام

بتسال على مين على ا/احمد مش هتلاقيه دلوقتى لانه تقريبا لسه ملمش 10 مليون بتوعه المرمين فى السوء غلبان يا عينى وتلاقى نفسيته مش ولابد علشان كان نفسه فلوسه تبقى جنبه تحت البلاطه فى الدولاب اى حته المهم ادام عينه وخلاص ومساء الفل عليكو

والله يا برنسيسة فريدة الناس كلها وحشانى واذا كان على الفلوس ولا تشيلى هم انا تحت امرك من النهاردة مشربات حضرتك على حسابى وكمان لو عندك غسيل انا موجود وللى نفسةفى شغلانة سقععععععع انا بعند عند السيدة من بعد العصر يجى يقدم ورقة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بس محدش يقول لابو حميد لحسن يالهوىىىىىى يشيلنى مصاريف الكافية كلها هههههههههههههههههههههههه

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

smithsameh غير متواجد حالياً