قديم 11-10-2009, 01:35 PM   #8197
(( كبير هدافي مجموعة البورصة المصرية ))
محلل فنى وخبير باسواق المال
وعضو الجمعية المصرية للمحللين الفنيين

الصورة الرمزية وليد هلال
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-10-2009 الساعة : 01:35 PM

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek_morsey مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاز وليد ما تحليلك لسهم الاسكان للنقابات المهنية

ممكن يروح 54

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogarose مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد نبيع اجواء ولا نستنه

اجواء ............. البيع على قرارات الجمعية يوم الاحد

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslamazazy مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
ا/وليد انا بحب اشترى من توصياتك الاسهم القوية وانت نصحت امبارح بالقاهرة للاسكان والنهاردة شغلها جميل بعد المتحدة

الحمد لله .................

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بورصة hb مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
عايزين توصياتك يا استاذ وليد

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ftm2009 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

الماكوووووووووووووووو ...................

استاذ وليد صباح الفل ربنا يجعل كلامنا خفيف عليه واليوم الحمد لله اشتريت اخر كميه لي في العربيه اراضي وانشاء الله الموفق وبدات في الماكو اللي محيرني شيئ واحد اذاي اشكرك علي توجيهاتك ونصايحك الله يباركلك في اولادك (اللهم بحق كلمه لا اله الا الله احب عبدك هذا (وليد هلال) فاننا نحبه فيك يا رحمن يا رحيم)

الله يبارك لك ....................

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.tiger مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد ممكن تقولنا مقاومة السوق اللى نخفف عندها لو سمحت

7000 ان شاء الله
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yakooworld مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد ينفع ناخد الماكو على 16.90 علشان فلت منى مع العلم انى اخد نص الكميه على 16.85 بالعمولة ولا ممكن استاه يريح شويه مع انى شايفه بعيد انه يريح للسعر اللى حضرتك حددته

انا عليا اباسى لك الكورة وانت تجيب الجووووووووووووون

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

للتواصل معنا .................. ولتصلك نصائحنا ......... وتوصياتنا
سجل نفسك معنا على الياهو ...................
وتابعنا على الفيس بوك ..........
[email protected]

سهــــــــــــم الفقـــــــــــراء
http://www.tvquran.com/Fares.htm

وليد هلال غير متواجد حالياً