عرض مشاركة واحدة
قديم 11-16-2009, 11:05 AM   #9159
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم
 
الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-16-2009 الساعة : 11:05 AM
افتراضي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr.mohamed مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
انا شارى الداو وبقلك انه هيروح لتارجت ال10400 اللى حددنا
هو دلوقتى بيجنى ارباح ممكن يجنى 50 نقطه ب ان شاء الله مكمل مكمل
والدهب 130
وكله ميه ميه

صباح الفل يا دكتور
ماهو يا باشا كله متين الميه بره أه
بس المشكله فى سوقنا ما تعرفش ماله ده بقا ولا سوق الجمعه ما تعرف ساسه من راسه وبيفكرنى بالمثل اللى بيقول
هابله وماسكوها طابله وشوف بقا حضرتك الهابله لما تمسك الطابله هتعمل بيها ايه

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك


احمد مبروك غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس