عرض مشاركة واحدة
قديم 11-18-2009, 10:57 AM   #9818
كاتب مميز وعضو جمعية ما شربتش من نيلها mmm
 
الصورة الرمزية أبو رفيدة
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-18-2009 الساعة : 10:57 AM
افتراضي

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد هلال مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السوق وبداية بهبدة ورزعة ولا اروع ..........
عارفين ولا اروع ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لانها تنهى التصحيح بدرى بدرة
حاول اصطياد السهم الذى احترم قاعه كما نصحنا


الله ينور
وعلى راي المثل وقوع البلا ولا انتظاره
ياريت حضرتك تقولنا ايه اقوى دعم قدامنا دلوقتي

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

تشغيل الفلاش من هنا
تستطيع أن ترى الصورة بحجمها الطبيعي بعد الضغط عليها
القرآن الكريم

البحث في الحديث


أبو رفيدة غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس