الموضوع: خواطر فنية
قديم 11-30-2009, 08:27 PM   #208
محلل فنى

الصورة الرمزية HANNIBAL
كاتب الموضوع : HANNIBAL المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 11-30-2009 الساعة : 08:27 PM
افتراضي خواطر فنية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahem salm مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الله ينور ا هانى بعد الا الهرتلة والاسهم الا ما احترمتش لا دعوم ولا مقاومات والمؤشر الهمام لسة فيها 5700 ولااكتر وممكن حضرتك ترشح سهم او 2 تكون دورة سريعة انا عارف ان حضرتك لا توصى باسهم ولكن ان امكن وقرار الشراء لى ان وحدى

استاذ ابراهيم

الاسهم كلها هتصعد مع بعضها طبعا هتكون فى درجة اختلاف فى الصعود ولكن اذا احسنت اختيارك ان شاء الله هتوصل لافضل الاسهم

وانا اسف بجد كان نفسي اخدم حضرتك لكن دا قرار

وهقولك سبب من ضمن اسباب كتيرلإتخاذ هذا القرار

للاسف احنا فى مجال سىء للغايه ومن اسهل الاشياء فى هذا المجال الطعن فى الشرف و التشكيك فى النوايا وحاجات كتير

فا ليه انا حط نفسي فى موقف يشبهنى وايه اللى هيعود عليا من دا

وعايز اقولك سهل جدا فى الاتجاه الصاعد اوصى بعشرين سهم وينجحوا الخيبه التقيله انهم ماينجحوش

والصعب انك تحلل السوق وتحدد اتجاهه والحمد الله الذى هدانى لهذا وماكنت لأهتدى لولا ان هدانى الله

انا اسف انى طولت على حضرتك
تحياتى واحتراماتى

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

مشوار طويل فى وسط ليل مفهوش قمر وقلب تايه احساس بغربه من البشر وانا وحدى بمشى فى سكتى موجود بعافر بنتصر اقع عزيمتى بتنكسر اقف واكمل خطوتى الاقى هدفى فى قصتى شايف فى اخر الضلمه نور لو حاشنى سور اهده هد احساس بجد بأنى هوصل من غير ماقلبى يساعده حد

HANNIBAL غير متواجد حالياً