عرض مشاركة واحدة
قديم 12-01-2009, 11:53 AM   #5
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية shico
كاتب الموضوع : shico المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-01-2009 الساعة : 11:53 AM
افتراضي رد: الحمله القوميه لمناهضه ماجد شوقى

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iron man مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الأرقام دى صح ولا غلط اعتقد غلط ميه الميه

اخى الكريم /ايرون مان
انا كاتب اسفل المشاركه ان الارقام منقوله وانا للحقيقه لم اجربها.
ولكن منتظرين من الاخوه الكرام المشاركات واللى يعرف ايميل يحطه واللى عنده معلومه او اشاعه مستخبيه عن هذا الرجل يكتبها واللى يعرف ارقام برامج التوك شو وغيرها يكتب ونبدأ بعون الله نتحرك ....
وزى ما بيقول المثل " العيار اللى مبيصبش يدوش"
خاصه ان الحكومه مش عايزه مشاكل من اى نوع مع الشعب ، واصبحت تستجيب للضغوط الشعبيه....

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

"يا بن آدم:...إن رضيت بما قسمته لك أرحت قلبك وان لم ترض بما قسمته لك فوعزتى وجلالى لأسلطن عليك الدنيا تركض فيها كركض الوحوش فى البرية ولا ينالك منها إلا ما قسمته لك وكنت عندى مذموما".حديث قدسى


shico غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس