عرض مشاركة واحدة
قديم 12-01-2009, 12:02 PM   #11625
مشرف سابق
 
الصورة الرمزية shico
كاتب الموضوع : Mr Borsa المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-01-2009 الساعة : 12:02 PM
افتراضي رد: المتابعة اللحظية لأسهم البورصة المصرية

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shico مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
http://www.borsaegypt.com/showthread...464#post408464

"الحمله القوميه لمناهضه ماجد شوقى"
لا تبخل ببضع دقائق لحمايه اموالك واموال اولادك.
واول مساهمه منى موبايلات الساده الوزراء.
كمان اللى يعرف اى معلومات او وقائع فساد او استغلال نفوذ او منصب للسيد العبقرى المسؤول ارجو ان ينشرها على الملأ .....


فهنا منابر الحريه...



منتظرين من الاخوه الكرام المشاركات واللى يعرف ايميل يحطه واللى عنده معلومه او اشاعه مستخبيه عن هذا الرجل يكتبها واللى يعرف ارقام برامج التوك شو وغيرها يكتب ونبدأ بعون الله نتحرك ....
وزى ما بيقول المثل " العيار اللى مبيصبش يدوش"

خاصه ان الحكومه مش عايزه مشاكل من اى نوع مع الشعب ، واصبحت تستجيب للضغوط الشعبيه....

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

"يا بن آدم:...إن رضيت بما قسمته لك أرحت قلبك وان لم ترض بما قسمته لك فوعزتى وجلالى لأسلطن عليك الدنيا تركض فيها كركض الوحوش فى البرية ولا ينالك منها إلا ما قسمته لك وكنت عندى مذموما".حديث قدسى


shico غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس