قديم 12-11-2009, 02:04 AM   #28
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-11-2009 الساعة : 02:04 AM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazamezo مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الف ميروك يا باشا ع الباب الجديد وان شاء الله موفق

كان ليا عندك استفسارين بس

انا معايا المصرية دواجن على 5 جنيه ياترى ابيع بخسارة ولا انتظر شوية ممكن ترد ؟؟

سؤال تانى كنت عاوز موقع اعرف من خلاله العمليات اللى بتحصل ع الاسهم بمعنى التداول ع سهم معين سواء شراءء او بيع اثناء الجلسة

وابقى مشكوووور جداااا ليك

بسم الله الرحمن الرحيم
صديقى العزيز بالنسبة للمصرية للدواجن السهم تاثر جدا بفترة الهبوط اللأيام الماضية وواضح جدا أنه تم التجميع فيه خلال الفترة اللى فاتت اللى هما جلسة الأربعاء والخميس والسهم فى قاع تاريخي ودعم عند3.75 كاغلب أسهم السوق أنما لو بصينا للفوليوم اللى نفذ عليه اخر جلستين هنلاقيه فوليوم برضه محترم وسيولة تتدفق إلى السهم ده طبعا غير بعض الأخبار الجوهرية فى قطاع الدواجن واللى أحنا منتظرين التحقق منها اليومين اللى جايين وأكيد بأمر الله المصرية للدواجن هيتحرك على الأخبار ولو عبر 4.25 يبقى أن شاء الله تلاقى سعر شرائك وأن شاء الله خلال جلسة يوم الأحد والأثنين القادمين لو ما شوفتش سعر شرائك هتكون عوضت جزء كبير من خسارتك بأمر الله والقرار فى النهاية ليك وممكن تجنى ربحك فى السهم وتدخل معانا فى أحد الأسهم اللى أن شاء الله هنلقى الضوء عليها هنا فى الباب يوم السبت
...............
أما بالنسبة للموقع اللى حضرتك تتابع منه التنفيذات اللينك ده أعتقد ناس كتير ما تعرفش بيه وبصراحة انا لما بتكون الشاشة عندى واقفه بتابع منه موقع اتصالات مباشر هو اساسا بأشتراك بس ممكن تتابع منه لحظى مجانا هتكتب كود الشركة وتدوس أنتر هيطلعلك الطلبات والعروض وبصراحه كنت ناسيه بس بسؤالك ربنا الهمنى بيه وافتكرته وتكون اول هدية لأعضاء المنتدى والباب
http://etisalateg.********.net/Default.aspx?language=ar
وأتمنى ما أكونش طولت عليك وقدرت أفيدك

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً