قديم 12-11-2009, 09:20 PM   #38
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-11-2009 الساعة : 09:20 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haleem2007 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ ايرون

الاول بشكرك جدا علي المجهود الجبار

وربنا يعينك يارب ويجعله في ميزان حسناتك

بعد اذنك ممكن اعرف رأيك في بولفارا؟؟

وايه سر انه ماتحركش رغم كل الاخبار الايجابية اللي عليه؟؟

وهل وجود المقاومات الكبيرة ليه هاتأثر عليه قدام بشكل كبير؟؟

بإختصار هل هو في داون تريند رسمي؟؟

واللي معاه السهم من 5ج و6ج يخرج بخسارة ولا يترد ولا يعمل متوسط؟؟

اسف علي الاطالة وفي انتظار ردك

أخى الفاضل/ حليم لا شكر على واجب وسعيد بتواجدك معانا فى الباب وربنا يعينا على الباب ويارب يكون فتحت خير على الجميع
بالنسبة لبوليفارا فالسهم عدد أسهمه كبيرة جدا وعشان كده بيحتاج وقت كبير جدا عشان يتم تجميعه بس ظروف السوق هى اللى مش بتساعده ومحتاج أستقرار كبير أما بالنسبة لأخبار السهم فهى جيدة وأنا كنت سعيد الحظ لمتابعة الشركة عن قرب وزيارة مقرين للشركة أحداهما بالسكندرية والأخر بشبرا فالشركة تعمل وتركز عملها على العمل الميدانى وأعتقد أخر ما يفكروا فيه هو سهم الشركة والمستثمرين فيه والسهم برضه عايز نفس طويل جدا عشان تقدر تجيب فلوسك انما لو أنا مكان حضرتك هنتظر ردة السوق يومى الأحد والأثنين القادمين وابيع السهم حتى لو بخسارة قليلة وادخل فى سهم يكون سريع فى الأرتدادة ويكون عليه أخبار أعتقد والله أعلم ده هيكون أفضل وأسرع وفى النهاية القرار لك وحدك وأن شاء الله تابعنا فى الباب وبأمر الله وفضله هيكون لينا جولات مع أسهم اسرع وكل فى حينه.

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً