قديم 12-14-2009, 01:18 AM   #610

الصورة الرمزية loaimohamd

كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-14-2009 الساعة : 01:18 AM
افتراضي رد: أعرف سهمك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel faleh [ مشاهدة المشاركة ]
وليد باشا انا طبعا معاك في كل حاجه بس مش عارف ليه النظره التشاؤميه دي والداو لما يصحح لازم نصحح محنا بقالنا شهرين بنصحح ولا لازم نجامل الداو كمان وشكرا

استاذ عادل .............
صدقنى باكون حزين وانا نظرتى تشاؤمية ولكن هذه هى الحقيقة , فهل لى ان اخبيها ويقع الاعضاء فريسة وصيد ثمين للسوق كما حدث اليوم وكنا لهم من الناصحين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كيف لى ان اتفائل والسوق بلا فوليوم الذى هو وقود الصعود
كيف اتفائل والصعيد لا يستطيع الاقتراب من ال 2 جنية
والالكابلات محظور عليه ملامسة ال 1,25 جنية
وبوليفارا مش قادر يشوف ال 4,5
والحديد والصلب ال 15 جنية معقداه
وكابو ال 1,5 اصبحت حلم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

كيف لى التفاؤل والسوق فى منتهى الضعف والسووووووووووء فنيا - وانا لا اتكلم عن تصحيح عالمى منتظر او انتشار وباء انفلونزا الخنازير او ازمة دبى او ..............
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=425637
وعلى فكرة لو اخدت بالك من كلامى فى الرد على احد المشاركات انا قلت ان صانع السوق سيستغل تصحيح امريكا فى التجميع عندنا بمصر ولكن نازلين شوية كمان وهناك العديد من الاسهم بتجمع اثناء الهبوط

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم اغننا بحَلالِك عن حرامك وبفضلك عمَّن سواك #$# اللهم ابسط علينا من بركاتك ورحمتك وفضلك ورزقك
اللهم إني أسألك النعيم المقيم الذي لا يحول ولا يزول #$# اللهم إني أسألك النعيم يوم العيلة والأمن يوم الخوف
بسم الله الذى لا يضر مع أسمه شيئ فى الأرض ولا فى السماء وهو السميع العليم
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
اللهم أحسن خاتمتنا اللهم توفنا وأنت راض عنا

loaimohamd غير متواجد حالياً