قديم 12-24-2009, 02:31 AM   #74
diko
موقوف

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-24-2009 الساعة : 02:31 AM
ممتاز رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nesrina مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
بسم الله الرحمن الرحيم..

أولا أن أول مرة أدخل الباب هنا.. ولكن ليا تعليق بسيط ياريت تتقبلوه بصدر رحب اذا سمحتم لي..

بالنسبة للزميل عمر وعاصم وام علي وام مريم..
انتم عملتم اللي عليكم وزيادة بتحذيركم لأعضاء المنتدى من مستر حسام الالفي واشاعاته وما الى ذلك..
فكتر خير سيادتكم أوي على كده.. وربنا يجازيكم كل خير..

بس ياريت بقى تسيبوا كل واحد يشوف مصلحته فين.. ويقضيها بطريقته.. وبلاش أسلوبكم التهكمي الساخر في الردود.. ل
ان في غيركم بجد عايز يستمع لمستر حسام وتوصياته وينقاشه فيها.. وفي الاول والاخر كل واحد شايف مصلحته فين وبيشمي وراها..
فسيبوا اللي شايف ان مصلحته في توصيات مستر حسام وبيستفيد منها يشوف مصلحته..

ارجوكم يا جماعة.. الامور متوترة من غير حاجة.. والناس فعلا مضغوطة.. فبليز بليز كفاية كده.. وسيبوا كل واحد يدير اموره بطريقته..
وفي الاول والاخر كتر خيركم على التحذير والنصيحة..

وسؤالي الان لمستر حسام..

ايه رأي حضرتك في اللي حصل النهاردة في السوق..
وياترى حضرتك شايف ان السوق بكرة ممكن يكمل لفوق..
وياريت تقولنا توصياتك لجلسة بكرة..

ولو انا مشترية جلاكسو على 18.. فرأي حضرتك بالنسبة ليها ايه؟!!..
وكمان لو حضرتك تقدر تديني رأيك في مصر للزيوت لو الواحد مشتريها على 17.25 أبقى شاكرة لحضرتك جدا..

كتر خير حضرتك على النصائح.. وان شاء الله ربنا يوفقك ويكرمك..

شكرا جزيلا اختنا الفاضلة نسرين على موقفك الراقى والمحترم ولا ينكم ابدا الحكم على شخص الا بعد التعامل معة مباشرة وليس سمع كلمة من هنا او هناك ان شاء الله تعالى السوف مكمل صعود ومش عاوز ابلغ ولكننا سنصعد بنسبة محترمة جدا
1/ سهم جلاكسو الكل كان عارف كسرة لل 18 جنية هتبهدلة جامد وقد كان لا انصح بالاستمرار داخل سهم الى الان لم يوفق اواضعة المطلوبة من الاخ ماجد شوقى وكمان ضياع صفقة مصل انفلونزا الخنازير منها زادت الامور تعقيدا ياريت مع اى تجرية للسهم تحاولى يبعى فية وكويس ان سعرك 18 جنية ليس اكثر لانة اقرب سعر للوصول لة الان مع اى ارتدادة
2/ سهم مصر للزيوت والصابون سهم مضاربات محترم ونوعية تلك الاسهم لها يوم او ايام معينة تصعد فيها الى الحد الاقصى وهو 20% كما فعل بنك بيريس - مصر امس ومن قبلة الشروق للطباعة والتغليف وسعر ال17 جنية و25 قرش سهل المنال جدا واكتر مع سهم مثل مصر للزيوت بس اصبرى علية حضرتك شوية وهتلاقية فى يوم وليلة جاب سعرك وتخطاة بكتير باذن الله
اتمنى اكون وفقت فى الرد على حضرتك بكل امانة وصراحة واتمنى لكى وللجميع التوفيق الدائم باذن الله وشكرا لمشاركتك الهادفة وتحت امرك فى اى وقت اخوكى حسام

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

diko غير متواجد حالياً