قديم 12-24-2009, 09:43 AM   #255
iron man سابقا
محلل فنــى وخبير باسواق المال ومحلل اقتصادي بجريدة اخبار اليوم

الصورة الرمزية احمد مبروك
كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-24-2009 الساعة : 09:43 AM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haleem2007 مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ ايرون

تسمحلى بتعقيب بسيط على كلام حضرتك

بغض النظر عن الخسارة اللى خسرناها واظن ان محدش معاه اسهم وماخسرش ده ان مازال بيخسر

بس زي ما قولت حضرتك ان لكل شئ نهاية

فى بعض الأسهم وبقول بعض

تعتبر فرصة شراء من وجهة نظرى فرصة قوية الصراحة

وبدون مبالغة لو المشتري ما دخلش دلوقتى هيدخل امتى؟؟

هيلاقى فين اسعار اجمل واحلى من كدة..ولا فى الخيال

ولحد ده ما يحصل..بنصح بالدخول في الأسهم اللى قريبة اوى من دعومها التاريخية..-ومش عاوز اقول زي ايه لحد يفهم غلط ويقول ان انا بروج لسهم لمصلحة شخصية-

وان شاء الله هيشوف مكسب كويس..بس يصبر ومايستعجلش في بيعها

والارزاق دي من عند الله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم حليم
يعلم الله مدى الحزن اللى الواحد فيه بسبب خسارة الناس ويعلم الله مدى المصداقية والصراحة اللى الوحد بيحاول يقول بيها اى حاجة يساعد بيها الناس وفعلا كل الاسهم بتنزل وانا بلاقى ناس كتير معاها اسهم خسرانة 50% وما بتتحركش مع اسهمها ودول بتكون خسارتهم كبيرة وناس بتتحرك غلط بتكون خسارتها اكبر
احنا أول امبارح كنا واضحين جدا وخرجنا الناس من السوق والحمد لله وقد كان ما تخوفنا منه وشوفنا فرق الاسعار بين اول امبارح وامبارح وبعد كده لما رينا السوق بيرتد وان مستهدفات الهبوط جت خلاص نصحنا تانى بالشراء فى الاسهم اللى اتباعت واعتقد كده رغم نزول السوق والخسارة ناس برضه عملت مكسب كويس يعنى و حضرتك
معاك 1000 سهم س بسعر مثلا 16جم بعتهم
وجيت اشتريتهم تانى امس 1000 سهم بسعر 15 جم
كده حضرتك عملت صافى مكسب 1000 جم والناس بتلطم الخدود
بس مشكلتنا اننا بنفكر بقلوبنا ومش بعقولنا
كمان أحب اعقب على حضرتك فى حاجة تقيم الدخول فى سهم ما
مش عشان كان بمية جم وبقا بخمسين يبقى كده رخيص لا كل سهم بيكون ليه اشارات دخول تتوقف على اخباره ومدى قوة السيولة بداخله وتحركات السهم نفسه
والله الموفق

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

اللهم انت ربى لا اله إلا انت
خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت
استغفرك اللهم من كل ذنب وخطيئت
وأتــــــــوب إليك

احمد مبروك غير متواجد حالياً