قديم 12-25-2009, 04:19 AM   #87

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 04:19 AM
افتراضي رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

واضح يا اخ حسام انك لم ولن تستطيع ان تعطي رد مقنع علي كلامك في الايميل لاداره المنتدي والاعضاء

ليس من الاخلاق عندما تترك منتدي وتذهب لمنتدي اخر ان تهاجمه بهذا الشكل خصوصا انه له فضل عليك كما كنت تدعي

جميع المنتديات بها العديد من الخبراء لماذا الهجوم عليك انت بالتحديد
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=444281

لماذا اصرارك الغريب علي التوصيات في اي مكان وتحت اي ظروف
بالرغم لتعرضك للمشاكل والهجوم عليك وغلق جميع الابواب لك في منتدي بوصه مصر ومنتدي بورصتنا المصريه

استاذ حسام اسمحلي اوجهلك كلمتين من اخوك المسلم

اقسم بالله العظيم اقسم بالله العظيم انا مبكرهكش ومفيش بيني وبينك اي خصومه ولا هستفيد حاجه من كتابتك في المنتدي او عدمها

يا اخي اتقي الله في الناس الغلابه كفايه الخسائر عليهم وضياع شقي عمرهم وغربه السنين

يا حسام بلاش تاكل ولادك من حرام مفيش حاجه هتنفعك يوم القيامه
ده الحلال مش نافع يا اخي الحرام هينفع

ياريت تفكر مع نفسك شويه وتستغفر ربنا وتفتح صفحه جديده مع نفسك اولا قبل اي حاجه تانيه وربنا يهديك للطريق الصحيح

وبالنسبه لاداره المنتدي

بجد شكرا علي مجهودكم الكبير والواضح لمعرفه الحقيقه واسف جدا للبلبله التي حدثت للمنتدي في اخر يومين

وبرجوا بغلق هذا الباب فورا لحمايه الناس من الخسائر وانا متاكد ان الحوار الذي تم نقله اليكم صحيح مليون % لاني من الاشخاص الذي تم معهم هذا المحادثات علي الميل

ولمزيد من التاكد لديكم من صدق كلامنا برجاء من الاخ حسام ان يحضر اي شخص كما قال من المنتدي السابق يكون كسب ولم يخسر من توصياته خسائر فادحه باستثناء روبكس لانه كان الطعم

وشكرا مره اخري لحضرتكم

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

محمدعبدالله غير متواجد حالياً