قديم 12-25-2009, 04:54 AM   #90

الصورة الرمزية 3asim

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 04:54 AM
سؤال رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diko مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الى مستر بورصة والادارة المحترمة عذرا كل هؤلاء اعضاء فى منتدى بورصة مصر وعمرى ما اقسم بالله كذب من اجل سهم وبورصة فهذا قسم لا يعلم عقابة الا من يعلم دينة جيدا واحمد ربى انا ابى وامى ربونى على الدين اولا واخيرا من صغرى ويا عالم يا عدماء الضمير انا اعرف نت بعتكم هنا واكرر تانى منتداكم وقع خلاص ولن تقوم لة قائمة واكبر دليل على كلامى ترك معظم تعضائة وخبرائة ومحللية لة والمجىء الى هنا لانة منتدى قيم وبة كل شىء وانا اسف على ال5 سنين اللى انتميت فية لمنتداكم والعام ونصف اللى كان ليا فية باب وتوصيات وسوال؟ هل يعقل لاى عقل بشرى انة يصدق ان عام ونصف كاملين مفهمش ولا توصية واحدة ناجحة قولو ما شئتو وان كان كل هدفكم غلق بابى هنا ايضا فلى الله وهو حسبى ونصيرى وواثق من وقوفة جانبى وبان ادارة مجموعة بورصة مصر لن تغلق الباب واظن قولتو كل اللى عاوزينة لتشوية الصورة ليا هنا كمان ولكن يد الله سوف تغل اعناقكم فى صقر ايها المرتزقة ولن ازيد وتانى برجو من الادارة حذف اى مشاركة من النوع دة تانى ولاحظو حضراتكم كل اللى جايين يكتبو الكلام دة اعضاء جدد وعدد مشاركاتهم لا تتعدى الخمس او العشر مشاركة اصحاب العقول الزينة هى بس من تميز تحياتى الخاصة لتلك الادارة الواعية واتمنى منكم ومن الله ان لا تنساقو وراء هؤلاء الاشخاص ويا سيدتى الفاضلة من انصبك لتحاسبى الخلق وتتهمينى بالحلف بخالق الكون كذبا اللهم لا اعتراض وحسبى رب العباد وبة استعين عليكم واتوكل علية فى نصرة الحق يارب تقبل دعاء عبدك المخلص وانت وحدك اعلم بنيات العباد حسام الالفى

يا ابو قلب كله ضمير
انت ناسي انك مطرود من المنتدي ؟؟؟ ههههههه
يعنى احنا مش جايين وراك نجيبك احنا جايين نحذر الناس من لؤمك
ونصبك واوعدك انى هنزل الموضوع كامل واللي انت مش قادر تستوعبه ان انت انكشفت خلاص وبقيت ورقه محروووقه

تحب اجيبلك رأي ميمي البورسعيدي اللي بتستشهد بيه بعد ما عرف حقيقتك ؟
عنيا ده رد ميمي الشاهد بتاعك

لا إله ألا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
لا إله ألا أنت سبحانك إني كنت من الجاهلين المخدوعين المغرر بهم..
أي شخص شاركت بدون علم أو نية في تضليله بمساعدة ديكا سامحوني ... غفرانك يا رب

وبعدين روبكس ايه اللي بتتكلم عليه يا ناصح

ما احنا عارفين ان روبكس كان توصيه طعم للناس اللي لبستها
في كل اسهمنك بعد كده
وقسمك على السهم انه هيقسم
وردك علينا ان الموضوع ده كان لعبه بتلعبوا بيها انت وميكر روبكس لمدة شهرين وطلعتوا السهم جامد
وميكر روبكس كان فرحان بيك وبيجيبلك بونبوني عشان الحمله اللي انت عاملها

قول كمان انا عاوز اسمعك عشان في الاخر هنزلك بمفاجأه تعجبك

على فكره انا مازن

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

3asim غير متواجد حالياً