قديم 12-25-2009, 05:31 AM   #92
diko
موقوف

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 05:31 AM
ممتاز رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدعبدالله مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
واضح يا اخ حسام انك لم ولن تستطيع ان تعطي رد مقنع علي كلامك في الايميل لاداره المنتدي والاعضاء

ليس من الاخلاق عندما تترك منتدي وتذهب لمنتدي اخر ان تهاجمه بهذا الشكل خصوصا انه له فضل عليك كما كنت تدعي

جميع المنتديات بها العديد من الخبراء لماذا الهجوم عليك انت بالتحديد

لماذا اصرارك الغريب علي التوصيات في اي مكان وتحت اي ظروف
بالرغم لتعرضك للمشاكل والهجوم عليك وغلق جميع الابواب لك في منتدي بوصه مصر ومنتدي بورصتنا المصريه

استاذ حسام اسمحلي اوجهلك كلمتين من اخوك المسلم

اقسم بالله العظيم اقسم بالله العظيم انا مبكرهكش ومفيش بيني وبينك اي خصومه ولا هستفيد حاجه من كتابتك في المنتدي او عدمها

يا اخي اتقي الله في الناس الغلابه كفايه الخسائر عليهم وضياع شقي عمرهم وغربه السنين

يا حسام بلاش تاكل ولادك من حرام مفيش حاجه هتنفعك يوم القيامه
ده الحلال مش نافع يا اخي الحرام هينفع

ياريت تفكر مع نفسك شويه وتستغفر ربنا وتفتح صفحه جديده مع نفسك اولا قبل اي حاجه تانيه وربنا يهديك للطريق الصحيح

وبالنسبه لاداره المنتدي

بجد شكرا علي مجهودكم الكبير والواضح لمعرفه الحقيقه واسف جدا للبلبله التي حدثت للمنتدي في اخر يومين

وبرجوا بغلق هذا الباب فورا لحمايه الناس من الخسائر وانا متاكد ان الحوار الذي تم نقله اليكم صحيح مليون % لاني من الاشخاص الذي تم معهم هذا المحادثات علي الميل

ولمزيد من التاكد لديكم من صدق كلامنا برجاء من الاخ حسام ان يحضر اي شخص كما قال من المنتدي السابق يكون كسب ولم يخسر من توصياته خسائر فادحه باستثناء روبكس لانه كان الطعم

وشكرا مره اخري لحضرتكم

اسمع يا باشا اولا انت طبعا مازن فى المحادثة ولسة كنت عاوز تكمل معايا لبث سمومكم هنا ايضا انا اللى بقولك اتقو انتو الله ولا نسيت راكتا وسيمو ومطاحن اسكندرية وايكون والزيوت المستخلصة تقولى روبكس بس ووالله لن تفرق معى غلق الادارة للباب من عدمة الا فى شىء واحد بس هو انة للمرة المليون سينتصر الشر على الخير ويا مسلم هو من تعاليم دينك انك تضحك على اخوك المسلم وتفعل كل ما فعلتة انت وعرينى والهامور الصغير على الايميل وتقولولى نرجوك تدير لنا محافظنا وترميلى طعم للحديث بامانة وانا اعلم انة مستحيل ان يكون اشخاص مثلكم كانو دوما من المهاجمين ليا هناك وبعدين انا اتعرضت فى منتداكم لمنتهى الحقد والكرة يا اخى دنا اقترحت مبدا مكسب 10% ولم يستجب احد قولت مليون مرة ارجوكم احترفو شوية واللى مش عارف يعمل تريدات مستعد اعلمة وافهمة وبرضو لا حياة لمن انادى وكفاية ما فعلتوة هناك معى من سب وقذف والا انتو جايين تقولو الخطة اللى عملتوها بقيادة زعماء منتداكم وقولى كدة كام شكوى من الاعضاء بعدما تغير شكل المنتدى لادارتكم ولم يسئل فى احد الى الان وانا لله الحمد لا عمرى كلت حرام صدقت انت وغيرك ام لم تصدقو براحتكم وانا اللى بقولك اتقى الله ولحد كدة كفاية اوى واتركونا نركز فى عملنا واسال الكبار بتوعكم وكبير مشرفيكم اللى لم يعد موجود اصلا ماذا قالو لى شخصيا اخر مقابلة لنا بتاريخ 4/11 الماضى فى المنيل يا راجل دة فية عضو اسم ظهورة كان توتو وطلع مساعد مدير امن الشرقية وحدثنى شخصيا وقالى بالحرف الواحد امامهم انا بشكرك جدا على توصياتك والتى كسبت منها الكثير ولله الحمد وكلمة اخيرة العضو دة اسمة مازن ولقد مسحتك انت وعرينى وهامور وكل الشخصيات اللى من عينتكم من ايميلى وكان يريد محادثتى تانى عبر الايميل من ساعتين للمزيد من التشوية يا اخى ولاخر مرة انا اللى بقولك اتقو انتو ربنا وارجعو منتداكم غير ماسوف عليكم وحسبى الله ونعم الوكيل فيكم جميعا وعمركم ما هتشوفو خير طول مانتو بالاخلاق دى ونفسى اعرف اين الخسائر الفادحة اللى هرتونا بيها دى ما تتلمو بقة وشوفلكو حاجة تانية تشتغلو فيها طالما انتو فاشلين فى البورصة ولا انا ولا الادارة المحترمة هنا محتاجين كلام منكم اكتر من ذلك واخيرا بتمنى من ادارو مجموعة البورصة المصرية بحذف اى مشاركة بعد الان لهؤلاء الاعضاء او ايقافهم لانهم لا ينتمو الا لمنتداهم اللى من كتر ما شفت منة من ظلم واضطهاد لا حدود لهم وجاين هنا بس للتنبية والتحذير وقولتو كل ما تريدون وخلصنا بقى على كدة والامر الان فى يد الادارة المحترمة بالاستمرارية من عدمها وهم اعلى منكم تفكيرا بكثير وبامر الله سيطونى الفرصة قبل تصديق كلامكم الفارغ دة لان المثل يقول تعرف فلان قالك اة طب عاشرتة قالك لا يبقى متعرفوش ومن مثلنا الشعبى الجميل دة باطلب ولاخر مرة من الادارة المحترمة بحذف اى مشاركة لا تتحدث عن الاسهم والبورصة مجالنا دون تضيع وقتنا جميعا والتشويش على السادة الاعضاء وان شاء الله فى اعضاء هنا ممن كانو هناك واكيد هيقفو مع الحق ضد الباطل وكما قولت نطوى الماضى وكل المشاركات التافهة من اشخاص لا يستحقون حتى الرد عليهم واحكمو عليا بعد فترة وراقبو الباب وتابعو التوصيات بانفسكم واتمنى من الله ان يوفقكم لاتخاذ القرار الصائب واقولها تانى للرد على كل هؤلاء اللى بيقولك لية الهجوم عليك (( ردى هو الشجرة المثمرة هى التى تقذف بالحجارة وصلت يا بهوات )) واخيرا بامر الله مساء السبت المقبل سيكون معنا تلت اسهم مضاربة قوية كليفت سلاب وغيرة لانى لا اتعامل الا مع اسهم المضاربة ونادرا ما ارشح غيرها الا حين التاكد التام من انها على صعود ويكفى ان اقول انهم حرمو الناس هناك من صعود سهمى كابو وسبينالكس الاخير فبالله انتظرو من العبد لله كل خير وربى اعلم بصدق ما اقول ومش هدافع عن نفسى اكتر من كدة وساترك الفرار لكم وللاعضاء المحترمين وبطلب منهم تصويت على الباب ان اردتم اتباع اقصى درجات الديمقراطية وايا كان حكمكم وقراراكم النهائى فيكفينى شرفا وفخر واقولها دون اى مجاملة او لاستعطافكم فى قراراكم بانى انتمى لهذا المنتدى الذى بة كل ما يحتاجة اى مستثمر فى البورصة بمنتهى الامانة لم ادخل اى باب الا ووجدتة يستحق كل تقدير واحترام واخر رد يكفى ان استاذنا الكبير عمرو سعد سابكم وجاء الى هنا حيث الاستقرار التام والهدوء اللى فقد فى منتداكم ولن يعود واسف على الاطالة وبتمنى من صميم قلبى اكون وفقت فى توصيل الحقيقة كما يعلمها الله ولكم منى خالص الحب والاحترام والتقدير واوعدكم ببذل كل ما بوسعى لتتاكدو بان كل تلك المشاركات المبتذلة كان الغرض منها فقط هو تشوية صورتى امامكم كما فعلو هناك ميت مرة وتسببو فى غلق بابى مرات ومرات بمشاركتهم المسيئة وها هم يفعلون هنا ايضا ما كانو يفعلونة هناك طلبى كما قلت لحضراتكم عدم الانسياق ورائهم لانهم مبعوتين من هناك من اجل ذلك ليس الا وعاملين نفسهم طيبين وخايفين على مصلحة الناس وصغار المستثمرين وهذا ليس هدفهم اطلاقا وحق لا اله الا الله واذان الفجر اللى لسة مدن انى ما قولت سوى الحقيقة كاملة وارجو ان نفض بقى الموضوع دة علشان خاطر الاعضاء المحترمين ميفضلوش يقرائو مشاركات وكلام فارغ لن يفيدهم فى شىء واتمنى المشاركات تكون عن البورصة واسهمنا وبس ودة الاهم من وجهة نظرى المتواضعة لنا جميعا وكفى شوشرة لحد كدة واللهم لا اعتراض على حكمك وانت حسبى ووكيلى ضد كل من حاول تشوية صورتى دائما واسف للاطالة اخوكم حسام

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

diko غير متواجد حالياً