قديم 12-25-2009, 06:42 AM   #100
diko
موقوف

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-25-2009 الساعة : 06:42 AM
ممتاز رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3asim مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
قبل ما اخرج لانى تعبت فعلا

كلمه لادارة منتدي المجموعه المحترمين

احنا مكناش ناويين ننشر اي شئ في الوقت الحالي

لحد ما نوقعه في شر اعماله ولكن ربنا يعلم انى لما لقيت اعضاء ناويه

تشتري وراه هنا اتعصبت وطلبت من هامور اننا ننزل الحوار وكفايه كده

الاستاذ ديكا صبي ميكر اداه للتصريف لو رحبتم بيه ده مش هيضرنا في شئ

ولو مشيتوه مش هنكسب حاجه لاننا الحمد لله اظهرنا حقيقته للناس

وبشكر الاداره الكريمه مره تانيه على السماح بنشر المشاركات التحذيريه من امثال هؤلاء
والامر في الاول وفي الاخر بين اديكم ولكم مطلق الحريه في التصرف معاه

السلام عليكم ورحمة الله

والله يا عم انا اللى تعبت وزهقت منكم ربنا لا يصبحكو باى خير (( برافو برافو والله جدعان اوى وياسلام لو كل الناس زيكم كانت خربت اكتر ما هى خربانة )) اخر حاجة حابب اقولها للادارة حتى المقالات العريضة اللى منزلينها دى مذكرتش كلمة تصريف دى نهائى والكلام امامكم هما اللى كل كلامهم اة علشان نصرف بمزاجنا وي اصحاب العقول المحترمة من لة تلك القوة العاتية لمعرفة ميكرات كل اسهم السوق او حتى تلاتة منهم الا علية القوم وهما الميكرات محتاجين لكل الهبل اللى نشروة دة ومين يقدر يعرف ان السهم الفلانى هيصعد بكرة 20% او العكس لا انكر ان لدى بعض مصادر للمعلومات ولكنها امنة دول مذكروش كلمة واحدة عدلة فى حقى اظن الموضوع بقى واضح جدا ولقد كتبت كل شىء والى مستر بورصة والادارة المحترمة كل دة كلام على ايميل هل يعد وثيقة ضد اى حد من ادراكم انى انا اللى كنت بكتب ومن ادراكم انى لم اخدكم على اد عقولكم ولية عملتو كل دة فية حاجة من غير سبب (( السبب قولتة واكررة هؤلاء الاشخاص ياما هاجمونى هناك ولما كنت اوصى بسهم ويعمل 20% فى يومين طبعا عمرهم ما اشترو سهم وصيت بية وبداية القصة معهم من سنتين عندما ذكرت خبر تقسيم سهم الكابلات قبل نزول الخبر بشهر وكانو باعو طبعا السهم ودى كانت بداية حقدهم وكراهيتهم ليا الى الان)) بالله لا تنساقو ورائهم ومبطلبش غير فرصة بس من حضراتكم باستمرار الباب ولو اسبوع لاثبات حسن نيتى وصدق كلامى وطبعا لا املك اى شىء غير ذلك لانى مهما قولت اكتر من كدة يبقى القرار الاول والاخير لكم ويارب يارب تعطونى الفرصة للرد على كل هذة الادعائات والافترائات وبعديها خدو قراراكم ولا تفعلو كما كان يفعل معى الاشراف هناك بوقفى دائما دون اعطائى فرصة لاى رد منى عليهم ووالله انا اسف جدا جدا وحزين ايضا لكل ما يحدث بسبب هؤلاء الاشخاص فى منتداكم الاكثر من محترم ولكم القرار الاخير اللى بتمنى يكون منصف للخير ومجهد للشر وبتمنالكم كل خير وتوفيق ونجاح دائم يارب اخوكم حسام

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

diko غير متواجد حالياً