قديم 12-28-2009, 07:42 PM   #120

كاتب الموضوع : diko المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-28-2009 الساعة : 07:42 PM
افتراضي رد: (( اقوى اسهم المضاربة والميكرات القوية بالسوق ))

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @[email protected] مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اخي استاذ علاء سعد و الله شرف كبير لينا ان حضرتك تنورنا هنا

و في البدايه بعتذر جدا جدا عن قله متابعتي للموضوع امس لظروف السفر و كنت بدخل ابص كده من وقت للتاني

و اشكرك كثييييييير الشكر علي مجاملتك الطيبه في حق موقعنا المتواضع بارك الله فيك وسام قد نكون حصلنا عليه مبكرا جدا بسبب اهدائك هذا الشرف لنا
و يا رب نكون فعلا دايما عند حسن ظن كل رواد السوق و كل زوارنا

و بالنسبه لمشاركتي في بورصه مصر فهذا واجب علي لان هدفنا هو هدفكم و لو انا متجاوبتش او مكنتش عملت كده يبقي فعلا انا غير جدير بان اكون اهل للثقه من اي حد و مقدرش اكون بقول اني بحترم موقع و يوم ما تحصل مشكله مشتركه لازم نواجهها مع بعض يكون موقفي سلبي , مش ده الصح ابدا , فانا اللي لازم اشكركم انكم اتحتوا لي هذه الفرصه لكي اكون ضيف عندكم و اتمني اكون ضيف خفيف دايما

ثالثا بعد كل اللي حضرتك ذكرته من احداث متسلسله و حدثت في باب استاذ حسام و بالتواريخ ايضا و مش محتاجين نراجع لاننا عارفين يعني ايه استاذ علاء بيتكلم في موضوع ما و مش محتاجين ثقه اكتر من كده يكفي الاسم

اكيد بعد كل هذه الاحداث ليس امامنا الا ان نفعل ما فعلناه و هو تمديد ايقاف الاستاذ حسام من 3 ايام ليكون ايقاف نهائي ....

و برضه ده مش معناه اننا بنقوله متشتركش في منتديات تاني بل كل هدفنا ان يكون له اسم و صيت و سمعه و شعبيه جيده و لكن من حب الناس له و ليس من كرههم و نبذهم له , فامامه الفرصه ليبدأ من جديد و ينوي النيه لان تكون هناك صفحه جديده لديكا علي جميع منتديات مصر .... او ان لا يظهر علي الساحه مره اخري للاسف .... و هذا ما لا نتمناه اذا كان بداخل استاذ حسام خير يريد بالفعل اظهاره للناس

والله الهادي و لا هادي الا الله
ـــــــــــــــــــــ

بشكر حضرتك بجد استاذ علاء و بارك الله فيك لمساعدتك في انقاذ كل من يضل طريقه في اجواء منتديات البورصه , و بتمني تكون زيارتك لينا دائمه و اتمني تحصل ظروف افضل من كده تعرف جميع الاخوه علي بعضهم اكتر

و بشكر حضرتك مره تانيه علي تشريفك الكريم لينا و الذي اسعدنا كثيرا جدا جدا بالرغم من ان الظروف كنا نتمناها تكون افضل من ذلك

بارك الله فيكم جميعا و وفقنا الله و اياكم الى ما فيه الخير دائما
و رزقنا الخير و رزقنا اتباعه و جنبنا الشر و جنبنا اتباعه

و الله من وراء القصد

مصطفي

أخي المحترم / أستاذ مصطفى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

أرجو أن تقبل إعتذاري عن تأخري في الرد عليكم في مشاركتكم التي أخجلتني من كثرة مديحكم في شخصي المتواضع والتي لم أنتبه لها لسوء حظي إلا هذه اللحظة
صدقني وبلا مبالغة إذا كان أصحاب هذا الصرح بهذا الرقي الفكري والسمو الأخلاقي ويقوم على إدارته نخبة من إداريين ومشرفين وخبراء يتمنى أي منتدى محترم إنتماؤهم له
فهنيئاً لأعضاء هذا المنتدى الراقي بكم
أرجو لكم دوام التوفيق والنجاح

أخوكم / علاء سعد

على فكره أسم الظهور ( أحمد ) هو أخر العنقود وولي العهد

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

ahmed111 غير متواجد حالياً