عرض مشاركة واحدة
قديم 12-29-2009, 11:39 PM   #439
 

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-29-2009 الساعة : 11:39 PM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

يا ايرون باشا مافيش حاجة وربنا يعلم

والنفوس صافية ولله الحمد

وانا ماقدرش ابعد عن الباب الجميل ده ولا الصحبة دول

وده خلط بسيط حصل بين أخوة يا استاذ ايرون..والحمد لله اتحل على خير
الموضوع الأصلى من هنا: مجموعة البورصة المصرية http://www.BORSAEGYPT.com/showthread.php?p=452519

وزى ما بيقول المثل العتب على قد المحبة ^__^ -ده لو زودتها شوية يعنى-^__^

كلامك الجميل يدل على كرم اخلاقك يا استاذ ايرون وروحك السمحة

اتمنى لك الخير دايماً
وجزاك الله خير الجزاء

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس

haleem2007 غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس