عرض مشاركة واحدة
قديم 12-30-2009, 12:35 AM   #467
 

كاتب الموضوع : احمد مبروك المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-30-2009 الساعة : 12:35 AM
افتراضي رد: تريدات تريدات وإللى جاى أحسن من إللى فات

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed dessouky مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
أ.أشرف أنابحترم أراءالناس الى إتشوت فى البورصة والمثل بيقول إسأل مجرب ولا تسال طبيب أما أستاذ أحمد لمست فية موهبة الدنيا علمت الواحد إن فيةناس حافظة لكن مش فاهمة وأعتقد إن أ.أحمد سنة مش كبير لكن ماشاء اللة فهم

بجد بسم الله ما شاء الله عليه ربنا يوفقه ويكرمه ان شاء الله وعلى فكرة انا قليل المشاركات بس مستمع جيد لكم بس مع الباب دا حاسس انه مش غريب على والناس اللى موجودة فيه قمة الاحترام والتفانى لخدمة اخوانهم علشان كدة بتكلم وبشارك معاكم بصوت مسموع الف شكر لكم جميعا"

 


اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

أن تضيئ شمعة صغيرة خير لك من أن تبقي الدهر كله تلعن الظلام




Ashraf_9465 غير متواجد حالياً

 

رد مع اقتباس