قديم 12-31-2009, 11:48 PM   #706
محلل فنـــــى
كاتب الموضوع : walid المنتدى : التحليل الفنى والمالى و المتابعة اللحظية قديم بتاريخ : 12-31-2009 الساعة : 11:48 PM
افتراضي رد: أعرف سهمك

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة markoko مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
شكرا استاذ وليد على الدعوه ويا ريت كلنا نستفيد ونكسب بقه وانا عملت اضافه لايميل حضرتك عشان لو فى توصيه ولا حاجه توصل واشكرك على تعبك

إن شاء هتوصلك التوصية ووقت دخوله وعلى كام وطريقة الدخول مكتوبة فى المشاركات اللى فاتت وبرضوا هبقى احط مشاركة ازكر الناس

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarukh مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم شكرا على كرمك و لنا الشرف بدعوتك وان شاء الله عام مبارك علينا جميعا

احنا اللى زدنا شرف وجودكم جميعا

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة [email protected] مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الاستاز الفاضل وليد بك كبير هدافي البورصه المصرية الاخوة الاعزاء اعضاء المنتدي الكرام الف شكر لكم جميعا علي دعوتكم الكريمة لشخصي المتواضع وكل عام وانتم جميعا بخير وسنة خضراء علينا جميعا معوضين فيها كل خسائرنا وربحانين كمااااااااااان

اللهم امين يارب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elngm مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايوب مصر مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
حبيبى الف مليون مبروك على الباب الجديد وده مش غريب على وليد ابدا و عشقك فى ان تلتف الاحباب حولك وربنا يوفقنا جميعا فى ان يكون كل منا عونا لاخوه فى بابك وسنه جميله عليك وعلى الاسره الطيبه برجاء ان تبلغهم سلام من الاسكندريه من اخوك .

ايوب مصر .مهندس.. سامى الاعصر

متشكر جدا على مجملتك الرقيقة

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خير مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
جزاك الله خيرا استاذ وليد لتوجيه الدعوه لى لزيارة بابك ان شاء الله يكون تواجد دائم للاستفاده من خبرتك
وربنا يجعلك سبب فى تحقيق مكاسبنا ويجزيك عنا كل خير
خير ان شاء الله

اللهم امين وإن شاء الله تكون موجود معانا ديما

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek_morsey مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد شكرا على الدعوة ، واتمنى لحضرتك التوفيق والنجاح دائما ، وكل عام وانت بخير .

اللهم امين ... لنا جميعا يارب

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amany abou bakr مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
الف مبروك استاذ وليد
وميرسى جدا على الدعوة
بس اول حاجة هتزعلنى منك انك تقول يا استاذ وتنسى ال ة

حاضر وانا مقدرش على زعليك ابدا حلو كده

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amany abou bakr مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد عاوزة اسال حضرتك سؤال مهم
هو حضرتك من النوع الى بيشتغل على المضاربات السريعة حتى لو فى اسهم مش معروفة
اصل انا بصراحة مش بعرف اعمل كدة انا دائما ببص على الاسهم المعروفة حتى لو نسبة ربحها اقل
انا بسأل علشان اعرف توصيات حضرتك من أى نوع

هو السوق اللى فرض علينا كده ... للأسف احنا اليومين دول ما ينفعش نبات فى السهم للأسف لأنه ممكن يغدر بيك فى أى لحظة .

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتالى مشاهدة المشاركة [ مشاهدة المشاركة ]
استاذ وليد اشكرك على الدعوة واتمنى لك دوام النجاح

نورتنى ونورت باب
اللهم امين

وكل عام وحضرتكم جمعا بخير

اخبار مصر - الذهب - تحويل العملات
فوركس - تجارة فوركس
توقيع

احتراف المضاربة (اعرف سهمك ) :http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059965783

اعرف نفسك : http://www.borsaegypt.com/showthread...post1059980113

الاسطوره سيرفر ((25-يناير)) - vps - افتكات -اشكال جديده موووت -هديا روعه

walid غير متواجد حالياً